RAW- ja varustekisat Paimiossa 28.11

RRKalle

Team Hymykuoppa
Eilen käytiin penkkikisat Paimion ravintola Poimarissa. Tulokset olivat baarikisaksi hyvää tasoa, varsinkin naisten sarjan voittaja teki selvää jälkeä.

Naisten sarjassa penkattiin vain rawina, ja voittaja sai uskomattoman kovan tuloksen. Alle 70- kiloa painava, 67.5-kiloisten tuore maailmanmestari Anne Heikkilä otti raakana 120 kiloa! Toiseksi Anni Leppänen.

Miesten Raw-kisoissa Paimion Henri lehto otti kevyesti ja pitkästä merkistä 220 kiloa, oma paino tasan 120. Kakkoseksi Christian Ahonen 205 ja kolmas Varvas Jyrki tuloksella 195. Myös Pedro Karlsson teki comebackin kisalavoille ja otti 200 kiloa, lisää kuulemma luvassa.

Varustekisassa vain neljä osallistujaa sai tuloksen kun Pasi karjalainen loukkasi vähän olkapäätään ensimmäisessä nostossa, muttei vakavasti.

Kim Päivöke kolmas, Jyrki Varvas raakakisan jälkeen toiseksi tuloksella 255 ja allekirjoittanut Kalle Ylitalo 290 tuloksella ykkönen. Kaksi kertaa eläissään paitaa koittanut Pekka Kytösaho otti 180 aloituksellaan vanhalla IPF-paidalla.

Laitan linkkejä videoihin kun ilmestyvät.

Todella hyvä henki ja hyvin järjestetyt kisat joita tukemassa fitnet.fi.

Olisi ollut kiva nähdä kisat mutta mainostaminen taisi unohtua. Hyvä taso ja Kallekin taisi olla tyytyväinen suorituksiin, vai? Varpaan Jyrkikin alkaa olemaan taas kunnossa. Koittakaa nyt äijät sen verran treenata ettei se Heikkilän Anne mene ohi...

Joo ei ollut mainostamista kauheasti, talo oli tosin täynnä väkeä näinkin. Tänne ja Metalin sivuille olisi mun kyllä itse pitänyt laittaa mainos vaikka en järjestämässä ollutkaan sitä, mutta se unohtui. No, pääasia että oli katsomisen arvoisia suorituksia ja yleisöä paikalla. Ehkä Jyrkin taloprojektin jälkeen lisää kisoja tiedossa, niistä enempi tietoa sitten.

Ja varmasti tulee Varvas ja Karlsson olemaan hyvässä iskussa vielä. Ei Jyrki paljoa vanhoista tuloksistaan jäänyt, raakanakin vain kymmenisen kiloa, mutta painoa oli vielä vähän enemmän. Alaspäin tulossa sekin. Ei voi olla kuin kateellinen miehen nostotekniikoista, siksi videoita äkkiä haluaisin.

Itse olin ihan tyytyväinen tulokseen, kun ei tosiaan mikään vahva päivä ollut ja pitkät merkit rinnalla. Mutta turha sitä kieltää on että Hempan 220 lahnaraakapenkki ja Annen 120 raakapenkki oli kovempia suorituksia kuin ne mitä paitakisassa nähtiin.

Hempan penkki oli aikast kova.. Hänellä on nyt ollut hyvä kehitys päällä.. ensi vuonna voipi tulla vieläkin parempia tuloksia...
Annessa on voimaa ja suomesta ei oikein taida löytyä hälle vastusta.. :D

Eikös Kalle sun pitäny myös olla raaka kisassa vai luinko jonkun osallistuja listan väärin...
No voitto tuli kuitenkin...:)

Kiitokset nostajille ja yleisölle.

Kisoja mainostettiin ja ilmoitukset olivat voimaharjoittelun sivuilla. Todennut, että ovat puolueettomat sivut. Taannoin eräältä toiselta foorumilta oli kisailmoituksesta poistettu osa kilpailujen tukioista. enkä näin ollen ole niillä enää ilmoitellut mitään. Paimion paikallislehden toimittajan kanssa oli sovittu, että pelkästään kisoista tehdään juttu lehteen toki rajoitettu lukija kunta, mutta kuitenki. Juttua ei tullut, vaikka asiasta oli sovittu. Kisavideo tulee nähtäväksi Fitnet.fi sivuille tällä viikolla.

-Jyrki Varvas-

Tuossa pari videota mitä kaveri kuvasi:

Hempan nätti 220 RAW:
http://www.youtube.com/watch?v=qbixmWjXsAw

Minun vähemmän kaunis 290:
http://www.youtube.com/watch?v=QehmvzetqvE

Joo, piti alun perin osallistua molempiin rawiin sekä paitakisaan, mutta kun kuulin että rahapalkinto niin päätin satsata vain toiseen, laskeskelin että Hemppa ottaa nyt enemmän raeina kuin minä ja Pajunoja sekä Karlsson myös 220 kintaalla niin turha siihen mennä vielä heitä painavempana. Ja oikea ratkaisu se oli vaikka ihan noin ei asia mennytkään, aika voimaton päivä ja otin paitakisassakin aiottua aloitusta alas päin kun oli niin ja näin olo.

Odottelen innolla muita videoita kyllä kisasta, itse ei kauheasti voinut seurata muita kuin Hempan nostot.

Back
Ylös Bottom