Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Useammalla rivillä 5 oikein? Eli sulla oli väärin menneissä lähdöissä useampi koni merkattuna ja sait sitten 5 oikein kiinni näillä jokaisella rivillä. Esimerkki. lähdöt 1-5 meni oikein, lähdössä 6: 1 voitti, sulla 2,3,4,5; lähdössä 7: 2 voitti, sulla 1, 3; niin saat 8:lla (4x2) rivillä 5 oikein.Tein viime lauantaina V-75 ravikupongin ja olin katsovinani, että meni 5 oikein. Hakiessani voittoa sain kuitenkin vajaan 3e sijaan 31,8e.
Nostetaanpa tätä ketjua, eli löytyykö kohtalontovereita joidenka kaikki aika ja raha kuluu näiden arvaamattomien elukoiden seuraamiseen ja pelaamiseen? Tässä kuussa oon vain muutamia kymppejä miinuksella Fintotolla mutta Veikkauksella sitten vähän enemmänkin.
Nostetaanpa tätä ketjua, eli löytyykö kohtalontovereita joidenka kaikki aika ja raha kuluu näiden arvaamattomien elukoiden seuraamiseen ja pelaamiseen? Tässä kuussa oon vain muutamia kymppejä miinuksella Fintotolla mutta Veikkauksella sitten vähän enemmänkin.
Loppupäivän pilasi itse pm-kisa josta jäi aivan paska maku suuhun, vaikka tiesikin miten siinä kävisi etukäteenkin. Suomipojjaat tarjosi kunnon vauhdit ja se siitä.