Ravit

Onkos pakkiksella paljon ravimiehiä? Itseä on alkanut kiinnostamaan tämä hevosurheilu ja ihan mielenkiinnosta täytyy nyt kysyä onko täälä paljon hevoskansaa. Tuleeko paljon seurattua ja pelattua?

Itse tulee aika vähän seurattua, mutta velipojalla emäntänsä kanssa useita kymmeniä ravihevosia. Joudun kylläkin ensi v75 raveissa palkitsemaan voittajan.

Itse pelailen ke ja la v5 ja v75 mutta muuten on jääny ravit aika vähälle.

Todella jännittävää kyllä keskiviikkoisin katsoa suoraa lähetystä urheilukanavalta ja jännittää tuleeko voittoa.

Muutamia parin sadan suuruisia voittoja oon saanu ja sitte pienempiä sitäkin enemmän.

Fintoton sivuilla on pelitili, mutta nyt ei vähään aikaan ole tullut pelattua. Hevosurheilu lehti kun tulee kotiin niin tulee seurattua sitä kautta ravihevosten kuulumisia ja ravituloksia. Nyt tarkoitus sunnuntaina mennä seuraamaan raveja paikan päälle Joensuun raviradalle. Ystäväpiirissä paljon ravi-ihmisiä, joten tuotakin kautta tulee pakosta seurattua.

Itse pelaan aina v5 ja v75, mutta erittäin pienellä rahalla. Rivin hinta on aina max 3€. V5 tulee aina seurattua urheilukanavalta ja v75 kooste tv2:lta.

Meikäläinen kans käy raveissa yleisönä + treenailen kopukoita! Joskus pelaankin, mutta vaan totoa...

Jo monta vuotta mun on pitäny lähteä kattomaan raveja, mutta aina se on jääny. Oon noita ratsujuttuja harrastellu kyllä enemmänkin ja Vermossa käyny hevosten kanssa klinikalla. Ravit on kyllä alkanu kiinnostaa enemmän ja enemmän.

Kuka lähtee mun kans Vermoon :D ?

Tein viime lauantaina V-75 ravikupongin ja olin katsovinani, että meni 5 oikein. Hakiessani voittoa sain kuitenkin vajaan 3e sijaan 31,8e.
Useammalla rivillä 5 oikein? Eli sulla oli väärin menneissä lähdöissä useampi koni merkattuna ja sait sitten 5 oikein kiinni näillä jokaisella rivillä. Esimerkki. lähdöt 1-5 meni oikein, lähdössä 6: 1 voitti, sulla 2,3,4,5; lähdössä 7: 2 voitti, sulla 1, 3; niin saat 8:lla (4x2) rivillä 5 oikein.

Jo vain

Solvallan lähetystä katselen parhaillaan, Aslak Sweden Cupin karsintalähdössä 3. ja finaaliin viitosspoorilta.
Eli raviharrastaja olen!

Ravituloksia on tullut seurailtua jo pitemmän aikaa, mutta ravipelit ovat tuoreempi tuttavuus. V5:ta ja V75:ta tullut nyt muutaman kerran pelailtua pikkusummilla. Ovathan ravit aivan älyttömän kiinnostava pelikohde, vaikka aluksi hevosten päivän kunnon arvionti vaikealta tuntuukin. Joskus olisi ihan kiinnostavaa lähteä paikan päällekin raveja katsomaan.

Nostetaanpa tätä ketjua, eli löytyykö kohtalontovereita joidenka kaikki aika ja raha kuluu näiden arvaamattomien elukoiden seuraamiseen ja pelaamiseen? Tässä kuussa oon vain muutamia kymppejä miinuksella Fintotolla mutta Veikkauksella sitten vähän enemmänkin.

Juu onhan se ihme kun nelkun saa kiinni niin kerroin on sadan paikkeilla, mahdolliset yllättäjät ei sitten millään osu. Troikassa tuli tänään pari kymppiä voittoa, mut ei se paljoa lohduta. Keväällä kun hurahdin tähän touhuun kävi hieman aloittelijan tuuria, kaks ekaa V5:sta ja seiskavitonen sain kiinni, voittoa tuli yli 500 euroa. Ajattelin et voi jumalauta, miks kukaan ei oo kertonut aikaisemmin että hevosilla voittaa näin helppoa rahaa??? Noh, siitä se alamäki sitten alkoi!

Nostetaanpa tätä ketjua, eli löytyykö kohtalontovereita joidenka kaikki aika ja raha kuluu näiden arvaamattomien elukoiden seuraamiseen ja pelaamiseen? Tässä kuussa oon vain muutamia kymppejä miinuksella Fintotolla mutta Veikkauksella sitten vähän enemmänkin.

Löytyy, ja oon "ylpee" siitä. :lol2:

Nytkin seuraan tatti tanas kaks viikkoa telkusta ilmaislähetyksiä tototv:stä, kuten muutkin vähänkään viisaat. Hienot Teivon ravit alla ja säälittävä nelkku kiinni... Viimeiseen olisi tullut 2&3, niin olisi saanutkin jotain (panosta oli pikkusen enempi enivei). Matkavauhti pedattu Jompelle ja se siitä. 7,8 oli ainoat mitä viimeiseen ei ollut kuitilla.

Mutta asiaan takas. Porissa käyn melkeenpä aina, Kokemäen kaikki kesäravit, Turun Metsämäessä sillon tällön ja nytkin PM:t menossa lauantaina kahtelemaan, perjantaina ei taida jaksaa.

Mitään hirmuvoittoja ei oo napsittu pienten panostusten takia (seliseli), Duosta ja nelkusta tulee helpoiten. Duoon yleensä jää isompi kiinni, nelkkuun harvemmin isoa mulle.

Kaikki aika kuluu kyllä, mutta kaikki rahat eivät. Pieni sijoitus, pieni tappio-meiningillä mennään.

Aika paljon tullut käytyä raveissa viimeisen puolen vuoden aikana, keskimäärin varmaan kahdesti viikossa. Pohjois- ja Keski-Pohjanmaan alueen radat Kajaania ja Pihtipudasta lukuunottamatta on nähty. Aika vaikea kuvitella parempaa harrastusta kuin ravit, ja varsinkin kesäravit pienemmillä radoilla ovat aivan mahtavia tapahtumia.

Lauantaina sitten Teivoon. UET-finaalissa toivoisi Target Hosin voittoa, mutta taitaa Ruotsin hirmu olla liian kova pala.

Jaahas, taas on aika auringon... Porin vuoden toinen ja viimeinen V75-kierros lauantaina ja menossa mukana. Hemmetin upeet lähdöt saatu Poriin ja jopa Target Hossikin jomppeineen. Love it!

Turussa oltiin tosiaan, aivan mahtava päivä vaikkei tainnutkaan mitään voittoa tulla... :rolleyes: Loppupäivän pilasi itse pm-kisa josta jäi aivan paska maku suuhun, vaikka tiesikin miten siinä kävisi etukäteenkin. Suomipojjaat tarjosi kunnon vauhdit ja se siitä.

Selvän näköinen nelkku Porissa, kattoo kehtaako ees ottaa rahoja siitä. Tuli tossa jokuset nelkut viime viikkoina, oli tosin päälle tonnin lutkukin lähellä mut eipä tietenkään...

E: Vinkkinä et on pirun paljon parempi pelata näitä "kakkosstatuksen" ravien nelkkuja. Nytkin huomenna Turussa mukavat ideat ja niihin pelailen. Ehkä johtuu siitä et radat tutumpi, tutut ohjastajat, tutut hevoset ja näin, mut jotenkin noissa parempitasoisissa raveissa vaan pitäis olla perkuleesti enempi asiantuntemusta ja viime käden tietoa hevosista kun käytännössä mikä hevonen vaan voi voittaa (etenkin niissä...) onnistuneen reissun jälkeen.

Raveissa olen käynyt pienen ikäni eli yli 20v ja pelaan tietysti, välillä mällätään kunnolla jos on ideaa. Seuraan kyllä säännöllisesti päivän ravien tulokset ja useammat ravitkin viikossa tulee netissä katsottua.

Back
Ylös Bottom