En minä nyt sentään itse ala syömään sitä 
Sain häneen helposti yhteyden, kun sattui olemaan meillä juuri käymässä! Näin hyviä yhteensattumia juuri koskaan ei käy. Muistin että hän on aikoinaan puuhannut ihan tolkuttoman paljon kalaöljy/kalanmaksaöljyvalmisteiden laadun kanssa.
Vastaus tuli että on turvallinen tuote käyttää, jos ei pysty ravinnosta kaikkea saamaan. Perustelut oli että lisäravinteet ei ikinä korvaa luonnontuotetta, mutta jos tarvii käyttää, niin tässä minimaalisesti epäkohtia ja koska villikalan laadustakaan ei voida olla varmoja nykyään, niin ollaan todennäköisesti posin puolella.
Sepä se, mistä tietää kuka huijaa? Kauppamies on aina kauppamies. Toisaalta, esimerkiksi tämä kyseinen biohakkeriystäväni on sellainen joka ei ole ikinä myynyt sieluaan rahasta, vaan päin vastoin, menettänyt paljon rahaa, kieltäytymällä yhteistyöstä tai sen jatkamisesta brändien kanssa jossa ei ole ollut kaikki merkit kohdillaan. Hän on tehnyt mm. tuotesuunnittelutyötä Suomen mittapuulla erittäin isoissa terveys brändeissä, kuten Puhdistamo, Foodin, BioMed jne. ja lukuisissa pienemmissä vastaavissa, mutta ei allekirjoita kaikkea heidän toiminnassaan enää tänä päivänä.
Ajat ovat muuttuneet, ja kilpailu on kovaa. Ymmärrettävää.
Itse voisin tietyin ehdoin suositella tuota Ecolomega tuotetta, vaikka en sitä aiokkaan käyttöön ottaa.
Muu vastaava tuote mitä voisi kuulemma käyttää tarpeen vaatissa, oli Blue Ice Cod Liver oil, yhdistettynä astaxantiiniin (antioksidantti). Tämä tuote on itselle vieras.
Biohakkeronti ei varsinaisesti ole minun elämänfilosofiaa, vaikka kovin tarkka olenkin ravinnon ja elintapojeni suhteen.