Ravinto-ohjelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jabe-
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Mitenhän tämmösen vielä 17 vuotiaan 68 kiloisen kaverin pitäisi oikein syödä että tota massaa tulis lisää, ei pelkästään rasvan muodossa ( että 10x kananmunaa päivässä ei käy ). Ravintopuolesta olisin muutenkin kiinnostunut lukemaan lisää, olisko kellään mitään ehdottomia suosituksia sivuistoista/kirjoista mitä kannattais tutkailla?

Tai ihan ruokaohjelmia ja reseptejä?
Nyt vinkkejä kehiin jätkät, tavote olis saada toi aamupaino nousee vielä 10kg.. :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
195/65...

oon sen verran kädetön kokkaaja sekä kaupassa-kävijä,
että "syö 50g tätä, 30g tätä ja 60g tätä päivässä niin lihoat" -ohjeet ei auta :D

selkeitä ruokaohjeita olis kiva saada, luonnollisesti halpaa ja helposti laitettavaa(opiskelija kun olen ja niin uusavuton että:D)

nöyrästi siittää hän.
kyykkyä tein 5 x 100 tossa eilen puhtaasti, alta 90 asteen kulmaan. Toista kertaa tälle syksylle kyykkäsin... mietin vaan että mitenhän tuo reeni lähtis luistaa jos oikeesti painais vähän enemmän ja sais ton ruokavalion kuntoon.

perusjutut kunniaan. syö kolmen tunnin välein. paljon lihaa, kanaa, kalaa, maitotuotteita, riisiä, pastaa, perunaa, rehuja, hedelmiä jne.

pyri nostamaan painoa ½ kiloa viikossa, ettei fläsää kerry niin paljoa.

kyykystä: itellä kyykky nousi kahdessa kuukaudessa 20 kg ja paino laski samassa ajassa 8kg. voima on eri kuin lihaskoko.

En nyt yritä jto mitenkään mollata, mutta 1/2 kiloa viikossa, eikä fläsää kerry... Jaa... Oletko natu?

onkos krusifiksi nyt ristiretkellä mua vastaan?:)

olen natu, enkä enää edes pääasiallisesti voimailija.

lue toki tarkemmin... sanoin, ettei tällöin fläsää kerry NIIN PALJOA. jos yrittää kauheen nopeesti painoa ylös natuna, tulee siitä ihan turhaa pehmeetä mukana. hitaasti hyvä tulee. vuodessa bruttopainoa lisää joku 20kg jopa.

Originally posted by jto
onkos krusifiksi nyt ristiretkellä mua vastaan?:)

Siltä se hiukan näyttäis... :D

jto, kokeilin laittaa sulle mailia, kurkkaa jossain vaiheessa, et tuliko perille!

Jos olet "aloittelija" niinkun ainakin voimien ja iän puolesta voisi päätellä voin kokemuksesta sanoa,että ei ole juurikaan hiilareilla,protskuilla jne... väliä.Tärkeintä on,että SYÖT PALJON! Lihapiirakkaa,pastaa,perunaa,lihaa,kanaa jne.. Kerkeät kyllä varttuneenpana ja viisaampana? laskeskella hihistelytietoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom