Raumalaisia mimmejä???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja *hempu*
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mulla olis kovassa hakusessa treenikaveri... Toivoisinkin nyt, että jos täältä raumalaisia mimmejä löytyy, ni ilmoittelis jos vaikka salille haluais kaveriksi lähteä. :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Raumallakin tulee aikaa vietettyä. Ilmiannoin tuolla Pori-ketjussa, että asustelen länsirannikolla. Olen salitreenissä vielä ihan "junnu", eikä mitään rutiinia ole päässyt tulemaan. Miehen kanssa olemme kotiin hankkineet kuntoiluvehkeen + kuntopyörän + säkkin yms.

Missä salilla itse käyt? Monen asian summana käyn Rauman Lady Linella, satunnaisesti, mutta silti.

Olen kotoisin Raumalta ja aikoinani kävin vuosia kuntosumpussa. Ihan mielenkiinnosta vaan, että onko sali vielä pystyssä? Silloin ainakin oli monipuolinen ja hyvä sali. :)

Olen ymmärtänyt, että Sumppu on kovastikin nostanut profiiliaan lähivuosina. Paljon ovat satsanneet viihtyvyyteen ja tsemppausta on tullut noihin ohjattuihin liikuntaryhmiin. Tämä siis ihan kuulopuheiden perusteella kirjoitettua arviota.

http://www.kuntosumppu.fi/index.htm

Tuolta voi tsekata esim. juuri noita jumppien tarjontaa. Minusta ne näyttävät Rauman kokoiseen paikkaan ihan hyvälle.

Sumppu on ihan voimissaan vielä ja kasvaa vaan. Nyt alkaa naistensalin kohennukset tässä, uusittu avataan sit kuun vaihteessa. Jumppatarjontakin kasvaa koko ajan. :) Siellähän tapahtui viime vuonna omistajanvaihdos ja uudet pojat on ehdottomasti pistäneet asiat uusiks. Parantamisen varaa vielä on, mutta koko ajan sinne jotain uutta tulee... Tyytyväinen olen, ehdottomasti! :worship:

Zone-sarja -42%
Siellähän tapahtui viime vuonna omistajanvaihdos ja uudet pojat on ehdottomasti pistäneet asiat uusiks.
Vai on Masa luopunut isännyydestä. Tiedoksi raumalaisille pakkislaisille, et Masa kisasi -80 luvulla bodykisoissa ihan hyvällä menestyksellä.:arvi:
No onko Masan komeat pojat nyt sit isäntiä talossa? Kukakohan omistaa Syväraumankadulla olevan salin?
Onko Sumpussa viä myytävänä lisäravinteita edulliseen hintaan?

Ei, Salon veljekset osti Sumpun Matilta. Syväraumankadulla oleva sali oli myös Matin, hänen poikansa sai sit sen haltuunsa. Kuulemma Matti on nyt sit myynyt senkin pois just tässä hetkisen aikaa sitten...
Sumpun lisäravinteista en nyt sit kyllä yhtään tiedä. Itse en vielä oo sieltä niitä hankkinu.

Eli eikös ne kaksospojat olleet sen masan poikia vai miten se nyt menikään?

Olen kotoisin Raumalta ja aikoinani kävin vuosia kuntosumpussa. Ihan mielenkiinnosta vaan, että onko sali vielä pystyssä? Silloin ainakin oli monipuolinen ja hyvä sali. :)
Kävin tsekkaamassa Sumpun tänään ja täytyy todeta uusien isäntien (ei millään pahalla Masa & Paula) pistäneet paikan "uuteen uskoon" :) Näytti todella hyvältä!
Treenata en ehtinyt, koska mulla oli lapsi mukanani, mutta uskon vahvasti Sumpusta tulevan kakkossalini.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
yksi raumalainen mimmi täällä. Salilla käyn vaan kerran viikossa mutta ehkä joskus sit tulevaisuudessa useammin. Käyn syväraumankadun salilla

Latest posts

Back
Ylös Bottom