SUPERCARB 1kg -40%

Rasvoista, pähkinöistä jne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fitix
  • Aloitettu Aloitettu
eli - syöttekö mitään pähkinöitä. Niissähän on ihan sikana kaloreita, mutta onko niissä oleva rasva ns. hyvää rasvaa? Protskujakin niissä on toisissa aika reippaasti (n. 20 %). Mites ne sopii dieetille rasvan ja prostkun lähteeksi?

Siiten toinen juttu. Onko olemassa sekä CLA.ta että GLA:ta? Mikä ero jos näin on? Käytättekö kumpaakaan?:confused:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pähkinöiden rasvat on monityydyttymättömiä eli ns. terveellisiä rasvoja. Niitä voi kyllä dieetillä syödä mutta energiaahan niistä tulee paljon. Toisaalta tasapainoiseen ruokavalioon kuuluu riittävä määrä hyvänlaatuisia rasvoja. Minä syön silloin tällöin kourallisen maapähkinöitä jos muuten päivän rasvamäärä jää vähän alhaisemmaksi.

Keiju jo vastasikin, hyviä rasvoja siis! Itse en laske päivän rasvoja, mutta lähes jokailtainen iltapalani on 100 g rahkaa, jälkiruokalusikallinen sitruunanmakuista kalaöljyä (en tiedä, saako Suomesta) ja kourallinen pähkinä-rusina-sekoitusta, jossa on vähän kaikenmaailman pähkinät ja mantelit - ei maapähkinöitä, vaikken niitäkään mitenkään vastusta.

Painoani vahdin vähentelemällä tai lisäämällä pikkuherkkuja kuten suklaata tai kakkupaloja.

tyhmempi voisi kai kuvitella, että monipuolisten (eri lähteistä hankittujen) rasvojen syöminen olisi kropalle hyvästä...ja kaiken lisäksi pähkinät ovat ainakin minun mielestäni suurta herkkua:hmmm: - kun muuten dieetillä tuo herkkujen syönti on vähän kortilla. Lisäksi tykkään kovasti myös avocadoista, joissa on myös runsaasti tuota rasvapuolta.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Originally posted by leenam
jälkiruokalusikallinen sitruunanmakuista kalaöljyä (en tiedä, saako Suomesta)

Saa. Se on Epamar tai Vitamar merkkistä (en muista kumpaa). On halpaa ja löytyy varmasti jostain luontaistuotekaupasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom