Zep, zep, apua kaivataan!
Sainpas hommat hoitoon ja itseni sisään tänne
Elikkä, olen harrastanut aina kaikenlaista urheilua ja ohjelmaan on
kuulunut enemmän tai vähemmän myös punttitreeni. Nyt tässä kevään mittaan olenkin innostunut oikein ensi sijaisesti painottamaan harjoittelun kuntosalille ja asioista olen ottanutkin aika kiitettävästi selvää..
Kuitenkin muutamia neuvoja/vihjeitä kaivattaisiin:
-Mitä kokemuksia rasvanpolttovalmisteesta C4..?
Kannattaako rasvanpolttovalmisteita ottaa vain kuurimaisesti (kuinka pitkään)
vai sopiiko ottaa koko ajan?
-Sitten yöproteiinista.. Riittääkö ainoaksi proteiinilisäravinteeksi?Vai oisiko "normaali" päivän mittaan nautittu kannattavampi?
Jos aluksi noihin joku ystävällinen ihminen voisi vastailla, oisin iloinen
Kyseisistä asioista on varmasti puhuttu aukaisemminkin ja olenkin ahkeraan lukenut vanhempia keskusteluja, mutta näin kysyttynä asiaan saan (toiv.) apua antavan vastauksen..Kiitos jo etukäteen!
Sainpas hommat hoitoon ja itseni sisään tänne
Elikkä, olen harrastanut aina kaikenlaista urheilua ja ohjelmaan on
kuulunut enemmän tai vähemmän myös punttitreeni. Nyt tässä kevään mittaan olenkin innostunut oikein ensi sijaisesti painottamaan harjoittelun kuntosalille ja asioista olen ottanutkin aika kiitettävästi selvää..
Kuitenkin muutamia neuvoja/vihjeitä kaivattaisiin:
-Mitä kokemuksia rasvanpolttovalmisteesta C4..?
Kannattaako rasvanpolttovalmisteita ottaa vain kuurimaisesti (kuinka pitkään)
vai sopiiko ottaa koko ajan?
-Sitten yöproteiinista.. Riittääkö ainoaksi proteiinilisäravinteeksi?Vai oisiko "normaali" päivän mittaan nautittu kannattavampi?
Jos aluksi noihin joku ystävällinen ihminen voisi vastailla, oisin iloinen
Kyseisistä asioista on varmasti puhuttu aukaisemminkin ja olenkin ahkeraan lukenut vanhempia keskusteluja, mutta näin kysyttynä asiaan saan (toiv.) apua antavan vastauksen..Kiitos jo etukäteen!