GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Rasvanpoltosta ja yöproteiinista

Zep, zep, apua kaivataan!

Sainpas hommat hoitoon ja itseni sisään tänne :)
Elikkä, olen harrastanut aina kaikenlaista urheilua ja ohjelmaan on
kuulunut enemmän tai vähemmän myös punttitreeni. Nyt tässä kevään mittaan olenkin innostunut oikein ensi sijaisesti painottamaan harjoittelun kuntosalille ja asioista olen ottanutkin aika kiitettävästi selvää..
Kuitenkin muutamia neuvoja/vihjeitä kaivattaisiin:
-Mitä kokemuksia rasvanpolttovalmisteesta C4..?
Kannattaako rasvanpolttovalmisteita ottaa vain kuurimaisesti (kuinka pitkään)
vai sopiiko ottaa koko ajan?
-Sitten yöproteiinista.. Riittääkö ainoaksi proteiinilisäravinteeksi?Vai oisiko "normaali" päivän mittaan nautittu kannattavampi?

Jos aluksi noihin joku ystävällinen ihminen voisi vastailla, oisin iloinen :)
Kyseisistä asioista on varmasti puhuttu aukaisemminkin ja olenkin ahkeraan lukenut vanhempia keskusteluja, mutta näin kysyttynä asiaan saan (toiv.) apua antavan vastauksen..Kiitos jo etukäteen!

[mod] Cyb haluaisi niin kovasti olla Punttimimmi, mutta annetaan mimmien nyt keskustella keskenään :Mike[/mod]

Jooh, tiedän. Olis varmaa löytyny tietoa, ku ois etsiny.. Mut kai tää näinki käy =)
Hommat on aika alkuvaiheessa ja kaikki "aineet" on viel hankkimatta! Muuuuutta, eipä hätää, täl viikol saan rahaa, joten asia hoitunee! Tähän asti menny ilmanki ihan hyvin...
Viime viikkoina panostanu tohon aerobiseen liikkumiseen enempi ja nyt tarkotus tasottaa lihaskunnon ja aerobisen suhdetta. Ja intoa täynnä !! 8)

Kauhukakara sanoi:
Sainpas hommat hoitoon ja itseni sisään tänne :)
Elikkä, olen harrastanut aina kaikenlaista urheilua ja ohjelmaan on
kuulunut enemmän tai vähemmän myös punttitreeni. Nyt tässä kevään mittaan olenkin innostunut oikein ensi sijaisesti painottamaan harjoittelun kuntosalille ja asioista olen ottanutkin aika kiitettävästi selvää..
Kuitenkin muutamia neuvoja/vihjeitä kaivattaisiin:
-Mitä kokemuksia rasvanpolttovalmisteesta C4..?
Kannattaako rasvanpolttovalmisteita ottaa vain kuurimaisesti (kuinka pitkään)
vai sopiiko ottaa koko ajan?
-Sitten yöproteiinista.. Riittääkö ainoaksi proteiinilisäravinteeksi?Vai oisiko "normaali" päivän mittaan nautittu kannattavampi?

Mulla ei ole kokemuksia rasvanpolttovalmisteista kovinkaan paljoa. Olen kerran syönyt sellaista kuin Termogen tms. ja siitä ei ollut mihinkään.

Mä en kauheasti noihin usko, ellei sitten mene sinne dopingaineiden puolelle.

Päivän mittaan tarvitaan proteiinia, mutta myös yöksi. Se on sitten jokaisen oma päätös kuinka paljon siitä proteiinista on ruoasta ja kuinka paljon jauhomuotoisena.

Itselläni ei kovinkaan paljon kulje noi perusruokaproteiinit alas, joten käytän aika paljon jauhoja.

Niistä rasvanpolttovalmisteista mitä kaupoista löytyy on aika vähän hyötyä. Vaikuttavina aineina on lähinnä kofeiinia (guaranaa) ja sitten jotain hienonnimisiä aineita jotka ei välttämättä tehoa oikein mitenkään. Jos kuitenkin lompakko kestää ja haluat kokeilla niin kuurimaisesti asiallisen ruokavalion yhteydessä. Itsehän sen sitten näkee jos on jotain hyötyä.
Mutta ihan pelkällä asiallisella ruokavaliolla saa hyviä tuloksia aikaan.

Paras lisäravinne olisi varmaankin palautusjuoma treenin jälkeen nautittavaksi. Sitten jos ruokavaliosta ei muuten tule riittävästi proteiinia, voisit tietenkin ottaa myös jonkin proteiinilisän mukaan.

Lilith sanoi:
Niistä rasvanpolttovalmisteista mitä kaupoista löytyy on aika vähän hyötyä. Vaikuttavina aineina on lähinnä kofeiinia (guaranaa) ja sitten jotain hienonnimisiä aineita jotka ei välttämättä tehoa oikein mitenkään. .

mitäs mieltä ootte sit ihan tavallisist koffareista? noi mitä mul on ni niis on 100 mg yhdes tabletis ja jos niit vetää pari ennen salil menoo ni onko niist mitään iloo rasvanpolttoa ajatellen?

power puff girl sanoi:
mitäs mieltä ootte sit ihan tavallisist koffareista? noi mitä mul on ni niis on 100 mg yhdes tabletis ja jos niit vetää pari ennen salil menoo ni onko niist mitään iloo rasvanpolttoa ajatellen?

Uskallan väittää, ettei kofeiini yksinänsä tuota tulosta.

Kofeiinitablettien on sanottu tehostavan aineenvaihduntaa ja sitä kautta kalorinkulutusta. Tämä on kuitenkin hyvin pientä tyyliin jää alle 100 kcal päivässä jos vetää kofeiinitabletteja parin tunnin välein. Tästäkin voi tietenkin olla hyötyä jos ajattelee ottaa kaiken irti yhdistämällä hyvän ruokavalion, liikunnan ja lailliset lisäravinteet. Keho kuitenkin tulee pikkuhiljaa immuuniksi kofeiinille, joten sen jatkuva käyttö ei liene järkevää.

Minä olen vetänyt kofeiinitabletteja 1-2 aina aamuisin ennen aamuaerobista. Avautuu silmät nopeammin ja eikä tarvitse puolunessa lähteä tallustamaan. Kofeiinilla on ollut myös positiivinen vaikutus aerobisen tehoon - virkeempänä jaksaa vääntää isommilla sykkeillä + kofeiini saattaa vaikuttaa hieman sykettä nostavaksi (kuitenkin alle 10 lyöntiä/min). Sama teho on varmaan kaffella jos sitä käyttäis.

Kofeiinin teho on hyvin yksilöllistä. Jos lipität paljon kaffetta, teetä tai colajuomia niin varmaan vaikutus ei ole niin tymäkkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom