Rasvanpolto ja mässäilypäivät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Kun poltan rasvaa minulla on tapana pitää sunnuntaina mässäilypäivä jolloin paino nousee jopa kaksi kiloa ja olenkin huomannut, että aikaisintaan torstaina pääsen alemmaksi painossa kuin edellisenä lauantaina. Joten siinä ei jää kuin kaksi päivää aikaa tiputtaa painoa. Olen kyllä huomannut, että jos en pidä mässäilypäivää niin rasvanpoltto hidastuu. Mutta oliskohan noiden runsas kaloristen päivien väliä hyvä pidentää. Miten teillä muilla pidättekö tankkauspäiviä ja jos niin kuinka usein ja paljonko nousee paino ja minkä olette huomanneet sopivaksi väliksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä sillä painolla ole niin väliä tuossa tapauksessa.
Jos meinaan tankkaat tuona päivänä paljon hiilareita, niin ne sitoo nestettä todella paljon kehoon, siitä painon nousu.
Ei tuolla rasvanpolton kanssa sinänsä ole tekemistä. Ei se läski päivässä tule eikä kahdessa.
Kirjoituksestasi käy siis ilmi, että rasva palaa tuolla systeemillä: mikä on koko kysymyksen pointti?

Itse pidän noin kerran vkossa päivän, jolloin syön yleisesti enemmän hiilareita. Suurin osa päivän ruokailuista normaalisti, vähän hiilareita lisäten. Parilla safkalla voin syödä jotain hampparia tai pizzaa, yleensä kerran päivän aikana tällaista.
Illansuussa usein syön vähän jätskiä tai suklaata. Mistään possutuksesta ei todellakaan ole kysymys, ja vähänkin runsaammin makeaa, niin mulla tulee karmea olo.

Tätä päivää edeltää mulla yleensä viikon pieniruokaisin/hiilarisin päivä.

Hyvin toimii nyt mullakin kun muut asiat on taas kohdallaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Re: Re: Rasvanpolto ja mässäilypäivät

Originally posted by S225T

Kirjoituksestasi käy siis ilmi, että rasva palaa tuolla systeemillä: mikä on koko kysymyksen pointti?

Kysymys on varmaan lähinnä optimoinnista noiden tankkausten suhteen ja siitä, että on mukava kuulla miten on muilla toiminut. Onko saman suuntaisia havintoja jne.

Mulla paino saattaa su mässäyspäivän jälkeen nousta 4-7 kg riippuen määristä, mutta jostain syystä noi turvotusnesteet katoavat yleensä parissa päivässä. Mässäyspäivänä vedän 10-15 000 kcal riippuen sairaan mieleni tuulesta :hmmm:

Jos koet mässäyspäivän ongelmaksi ja siitä tulee huono "omatunto", niin harvenna niitä. Ota vaikka joka 10. päivä tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom