GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Rasvanmittaus

Suora vastaus: ei pidä. Miten se voisi edes pitää?
Esim. ite oon semmosta sorttia, että vyötärön ympärys ei paljon muutu, vaikka painoa tulis 5-10 kg lisää, vaan lähes se kaikki extra asettuu "kivasti" alakertaan, ja naamaan... (edit: kuten tuosta nykyisestä avataristakin näkyy :) )

Ja mulla vastaavasti kaikki kerääntyy vyötärölle. Kaikkien taulukoiden mukaan olen vakavasti omenavartaloinen ja pitäisi heti aloittaa dieetti.

Pituutta on 155 ja painoa 48 eli dieettiä ei tarvita.

Sain 18 %, mutta oikeasti rasvat lienee siinä 22-23 %. Eli alakanttiin meni. Johtunee siitä, että suurin osa mun läskeistä on vyötärön alapuolella.

Tuskin pitää paikkaansa. Mie sain rasvoikseni 25,5%, mutta ei miulla ihan niin hurjasti rasvoja liene. Onhan sitä tulla pömpössä, lanteilla ja reisissä, mutta kerran nipistimillä mitattaessa tuli 21%, joka voi olla jo lähempänä totuutta. Heh, minkäs mie makeanhimolleni voin? Mittasin vieläpä nälkäisenä.

Your Body Fat % is 4.01 %

Todella suuntaa antavaa :) Mulla erittäin(?) kapea vyötärö ja ne vähät (?) läskit on takapuoles ja reisis. Luulisin että oikeesti on vähä alle 20% (useimpien mittausten tulos)

edit: laskinkohan mie ihan oikein...

hmm, mikähän on se paras tapa mitata. Olen kuullut se pihtimittaus antaa alemman tuloksen yleensä. Ton mukaanhan naisilla normaali on 13-21. Ja muissa taulukoissa se on 21-24.

Aika hurjaa 3,62%, olen mä toki joskus saanut sellasella omronin rasvaprosenttimittarillakin 6%. Mikä sitten on totuus? Ainakin muutamat prosentit lisää :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Suositut

Back
Ylös Bottom