rasva+vatsalihakset+alipaino

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
40
Taas olen neuvojanne kyselemässä. Miten teidän mielestä mun tulisi toimia?
Tahtoisin vatsalihaksiin entistä enemmän erottuvuutta. (Eivät ne nykyäänkään sieltä kovin pilkistele :rolleyes: )
Rasvaa pitäs polttaa, että vatsat näkyisivät, mutta olen alipainoinen joten ei ole mitenkään suotavaa/tarvittavaa dietata! +kaloreilla olen päivittäin ja muutenkin ruokavalio ja vatsatreeni ihan ok.
Saan rasvaa (nimenomaan hyviä rasvoja) päivittäin n. 35-50g. Pitäskö rasvan saantia silti alentaa? Suositteletteko hiilareiden alentamista? (saan paljon hiilareita, mutta mulle ne sopii ihan ok.)

Ei muuta ku kovempaa treeniä vatsalihaksille :whip: Jos on isot vatsalihakset ni kyllä se sixpäkki sieltä pienen rasvakerroksenkii alta näkyy.

Kia sanoi:
Ei muuta ku kovempaa treeniä vatsalihaksille :whip: Jos on isot vatsalihakset ni kyllä se sixpäkki sieltä pienen rasvakerroksenkii alta näkyy.

Tuo on todellakin totta :thumbs:

Joskus olen kuullut naisten väittävän, että "minun vatsalihakset ovat sen sorttiset, että vaikka kuinka diettaisin, niin ne eivät tule kunnolla näkyviin." Tuo on => :anssi:

Vatsat ovat ihan samalla tavalla lihaksia kuin mikä tahansa muukin lihasryhmä. Kovalla treenillä niitä kasvatetaan, jolloin ne luonnollisesti myös piirtyvät paremmin rasvakerroksenkin alta.

Eiku vatsoja vääntämään :thumbs:

Jep, täällä on alkanu erottuu, mut samalla on tullu sellanen "sivuoire", että yläosastaan pallean kohdalta vatsa tavallaan "pullottaa", eli kun ne lihakset siellä ON kasvanu, niin... Varsinkin tällä rintavarustuksella se on hiukka naurettavan näköistä jos on esim. tiukka paita... :rolleyes:

Jääleidi sanoi:
Jep, täällä on alkanu erottuu, mut samalla on tullu sellanen "sivuoire", että yläosastaan pallean kohdalta vatsa tavallaan "pullottaa", eli kun ne lihakset siellä ON kasvanu, niin... Varsinkin tällä rintavarustuksella se on hiukka naurettavan näköistä jos on esim. tiukka paita... :rolleyes:

Meikäläisellä on sama juttu...mulla näkyy ylävatsat tosi hyvin, vaikka rasvaakin päältä löytyy. Yritän nyt panostaa enemmän alavatsan treenaamiseen... :whip:

Sama täällä. Yläpalkit ovat suorastaan muhkeat (ja vietin tuntikausia peilin edessä kun sain ne pitkästä aikaa esiin) mutta alhaalla ei ole mitään, ei siis yhtään mitään jos sitä ajoittaista pikku pömppöä ei lasketa. Tämä on ihan varmasti sitä paljon puhuttua keskivartalolihavuutta :D
Treenivinkkejä? Jalkojennostoja?

Fredrica sanoi:
Rasvaa pitäs polttaa, että vatsat näkyisivät, mutta olen alipainoinen joten ei ole mitenkään suotavaa/tarvittavaa dietata! +kaloreilla olen päivittäin ja muutenkin ruokavalio ja vatsatreeni ihan ok.

Rasvaa palaa ilman miinuskaloreitakin, kun treenaa tarpeeksi ja energia menee lihaksiin. Eli on mahdollista lisätä painoa niin, että se on enimmäkseen lihasta, jolloin painon lisääntyessä myös rasvaprosentti alenee (koska se on suhteessa kokonaispainoon). Sulla kyse on siis lähinnä kehon koostumuksen muuttamisesta eikä niinkään diettaamisesta perinteisessä mielessä.

Mun mielestä saat ihan sopivasti rasvaa päivittäin, grammat ei ole tärkeitä vaan rasvan prosenttiosuus kokonaisenergiasta.

Kiitos hienoista neuvoistanne!! Koetampa treenata vatsoja kovempaa ja odottaa muutosta :)

:nolo: eikö sillä ole merkitystä minkälaisen lopputuloksen saa aikaan, et minkälaiset luonnollinen erottuvuus ja lihaskalvojen tyyppi (miten sen nyt selittäisi) ominaisuudet 'on geeneissä'. Ainakin siltä näyttäisi kun katsoo noita kisakuvia? Pääpainohan on juuri sillä mitä tekee ja miten tekee, mutta..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom