raskausarvet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täällä on varmaan monia joille noi on ollu ongelma, joten kysynkin hyviä vinkkejä niiden hoitoon\poistoon.
Muuta kun se että ajan kanssa ne vaalenee..

eli omia kokemuksia mitkä jutut on tehonnu..

on kovin ikävää kesällä heilua alasti naarmuja ympäri kehoa..

Originally posted by PieniPenkkaaja
Tais olla avitcid niminen rohto/rasva mikä auttaa noihin. (korjatkaa tuo nimi jos se on väärin) Vaatii ressun. Saa kohtuu helposti.

Sepä se. Lääkäri määrää kun pyytää.

Mitä noita peittelemään? Eihän se ole mies eikä mikään jos ei ole rinnoissa raskausarpia =))) Pitäähän työn jälkien näkyä!!

Raskausarvet pakolliseksi!

Foorumilla olikin jo juttua tosta niin etippäs toi täältä jostain niin sieltä löytyy jonkun verran tietoa. Tais olla jus tommonen avitcid niminen topicci. Voipi olla tossa kakkossivulla!

Miten joku rasva muka poistaa arpia? Vai onko se ennalta ehkäisyyn? Vaikka ei tässä mihinkään missikisoihin olla menossa.

Tämä vain kuultua puhetta:

Avitcid "polttaa" vanhaa ihoa. (auttaa vain uusissa arvissa, ei vanhoissa)

Nivean muutamissa perusrasvoissa on E-vitamiinia, joka edesauttaa ihon uusiutumista ja näin estää raskausarpien syntymistä....
???

arpien vaalentamiseen Hirudoid forte -voidetta. Lääkärin neuvo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei noihin mikään ole tehonnut! arvet toki haalenee,kun pitää taukoa treenistä,mutta heti ekan kerran jälkeen nämä kiusalliset paskiaiset ovat jälleen näkyvissä! kyllähän tuo on hiukan ilkeän näköinen,ku kyynärvarressa arvet paistaa...noo, eipä iho pala auringossa,kun takki päällä menee kesälläkin..:D

Originally posted by jpm
kyllähän tuo on hiukan ilkeän näköinen,ku kyynärvarressa arvet paistaa...noo, eipä iho pala auringossa,kun takki päällä menee kesälläkin..:D

vetäsette vaan pari kertaa itse ruskettavaa aurinkorasvaa nahalle niin kehtaa sitten ottaa aurinkoa..häviää meinaan tosi hyvin arvet kun on väriä päällä

Kyllä avitcid minulla on tehonnut paremmin kuin hyvin, iso osa arvista kadonnut lähes näkymättömiin ja nekin mitkä jäljelle jäivät ovat hyvin vaaleita. Tyttöystävä sai tuolla muutaman vuoden vanhoja arpiakin häivytettyä kohtalaisesti, eli toimii myös vanhempiin arpiin.

Kaikilla ei vaan jostakin syystä toimi niinkuin pitäisi :confused:

Originally posted by reiz

Kaikilla ei vaan jostakin syystä toimi niinkuin pitäisi :confused:

DAMN! No meikäläisen säkällä toi ei varmasti toimi mulla...
Ainoa mikä varmaan auttais olis 50-hiomapaperi...

Millä vahvuudella ootte todenneet avitcidin toimivaksi?

Mä kun kävin hakemassa tota laimeinta versiota apteekista (reseptillä).

Originally posted by stobez
Millä vahvuudella ootte todenneet avitcidin toimivaksi?

0.025% vahvuista (miedoin tietääkseni?) itse olen käyttänyt. Vahvempi tavara (0.050%) ärsytti ihoa.

Auttaako noi voiteet tavallisiin arpiin(esim leikkaus tms)? Jos siis käyttää kun arvet suht uusia. Jostain oon lukenut että esim joku Trombosol Forte voisi auttaa sellaisiin. Kokemuksia, mielipiteitä? :confused:

Originally posted by reiz
0.025% vahvuista (miedoin tietääkseni?) itse olen käyttänyt. Vahvempi tavara (0.050%) ärsytti ihoa.

Eikö muka tuo 0,025 % ärsyttänyt ihoa? Laitoitko paidan päälle heti töhnän levittelyn jälkeen? Minulla nimittäin nahkat paloi tehokkaasti tuolla 0,025 rasvallakin. Tai sitten se johtuu herkästä ihosta.

Mitenkähän muuten tuon paidan päälle laiton kanssa pitäisi menetellä, ohjeissa kun ei mainita siitä mitään. Ite en ainakaan huomannut minkäänlaista vaikutusta jos en antanut rasvan kuivaa itsekseen iholla.

Entä "kuurin" kesto? Ihonhan pitäisi tottua rasvan vaikuttavaan aineeseen (oliskohan ollut tretinoli, en muista tarkemmin), ja silloinhan vanhaa ihoa uudistava vaikutus ei toteutuisi??

Onko kokemuksia solariumin käytöstä raskausarpien hoitoon. Nythän on näitä uusia solariumeja, jotka hoitaa aknea ym, niin miten tehoaisi melko vaaleille arville kyljissä? Ottavatko ne väriä ja menisivät vähän piiloon? Onko tästä kokemuksia/kuvia. Ei oikein faktaa tunnu löytyvän..

Back
Ylös Bottom