raskausajan kilot pois

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xtina
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Ikä
39
noniin, uutena jäsenenä täällä tiedustelisin ensimmäisiä, oikein hyviä neuvoja siihen, miten mun kannattaa aloittaa treenaus jotta saa raskauden aikaiset kilot pois ja sitten sitä kiinteempää tavaraa tilalle :) 2kk sitten keisarinleikattiin ja nyt tuntuu että jotain vois tehdä, mutten tiedä mitä.. tavoitteena olisi pudottaa 10kg ylimääräistä jotta saataisiin edes painoindeksi kohdilleen :lol2:

salille en kovin useasti pääse, mutta jossain vaiheessa alan sielläkin käymään enemmän.. joten siis kotikonsteja nyt haussa..

thx

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mie synnytin oman Tiipini 10 viikkoa sitten sektiolla, ja raskauskiloja tuli 30. Niistä vajaa kymmenen tipahti vauvana, turvotuksena ynnä muuna sellaisena kuukauden sisällä matkan varrelle, mutta loppuja tiputtelen nyt pikkuhiljaa noin puolen kilon viikkotahdilla. Tavoitteena -17kg syyskuun alun häihini mennessä. Mie tein sen päätöksen, että lähetin useammallle personal trainerille sähköpostitse tarjouspyynnön ruokavalioista, ja nyt dieettaan Nora Yrjölän avustuksella. Vaikka hinta onkin suolaisempi kuin itse dieettinsä väsätessä, se on sellainen , jonka pystyn itse maksamaan, mutta niin suuri, että mielihalu dieetin lööperiksi lyömiseksi ja rahojen menettämiseksi hetken karkinhimon vuoksi jää hyvin vähäiseksi. Ja kannustus, tiukka seuranta sekä tarpeen vaatiessa persiillepotkiminen tulevat kaupan päälle. Eli tällä hetkellä 1700kcal/pv ja vapun jälkeen alkavat salikäynnit. Jos et halua maksaa toiselle oman dieettisi laatimisesta, tämän sivuston ravinto-osiosta löytyy tosi hyviä ohjeita. Pelkästään tämän foorumin ohjeilla pudotin vuosi sitten kymmenen kiloa neljässä kuukaudessa, ja hyvin vähän siitä oli lihasta. Onnea dieettaamiseen, olen hengessä mukana.:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom