GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Raskaudenajan liikunta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja annup
  • Aloitettu Aloitettu
Morjes!
Olen tekemässä raskaudenajan liikunnasta opinnäytetyötä ja nyt pyytäisinkin teiltä vinkkejä. Jos teillä on esimerkiksi hyviä harjoitusohjelmia joita olette raskausajallanne noudattaneet, suositeltavia lajeja, ehdottomasti kiellettyjä harjoitteita yms... Tarkoituksenani on siis tedä "tietopaketti" raskaanaolevalle liikunta harrastusta aloittavalle tai jo harrastaneelle raskaana olevalle henkilölle. Työhöni sisällytän tietoa mm. ravinnosta, liikunnasta, liikuntaharjoite oppaan kuvien kera sekä teen harjoitusohjelman yhdelle raskaana olevalle nuorelle naiselle. Itse siis opiskelen liikunnanneuvojaksi urheiluopistossa. Olisin todella kiitollinen jos kirjoittaisitte alle mitä mieleenne tulee liikunnasta raskausajalla :)

Tästä aiheesta löytyy muuten yllättävän vähän oikeaa tietoa. Mä itse olen ainakin joutunut käytännössä oman kokemuksen kautta oppimaan mikä on ok, ja mikä ei.

Kirjallisia lähteitä tosiaan on aika vähän, mutta tuskinpa Pakkis lähteenä menee läpi, jollet sitten haastattelu- tai kyselytutkimusta meinaa.. Suosittelisin, että pyrit haastattelemaan asiaan perehtynyttä fyssaria, lääkäriä tai kätilöä. Niitä kyllä löytyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom