Raskauden jälkeinen maha

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
44
Apuja kaivataan...
Aloitin juuri itseni remontoinnin ja kauhukseni huomasin,että suurin huolen aiheeni on raskaudesta jäänyt vatsa. Ihoa ei varmaankaan saa millään poppaskonsteilla kutistettua, joten on vain treenattava vatsoja ja paljon..Tai näin itse ajattelin. Nyt ottaisin mielelläni hyviä vinkkejä vastaan.
Ajattelin,että puhisisin vatsojen kanssa 4-7 kertaa viikossa/iltasella muun treenin lisäksi. Mutta mitkä näitä hyväksi havaittuja vatsojen tiukentajia ovat??

Lisäisin vielä että synnytyksestä on nyt 1,5 vuotta enkä tuona aikana ole liiemmin urheillut muuten kuin kotihommia tehdessä...

Itselläni ei ole vielä kokemusta vauvamahasta, mutta sellaisen neuvon kuitenkin antaisin, että älä tee niitä vatsoja joka päivä. Vatsalihakset ovat ihan samanlainen lihasryhmä kuin mikä tahansa muukin, ja tarvitsevat myös lepoa kehittyäkseen. Pari-maksimissaan kolme tehokasta vatsatreeniä viikossa riittänee hyvin. Kun kerran käyt kuntosalilla, kannattaa ehdottomasti kokeilla rohkeasti myös erilaisia painovastusliikkeitä vatsoille - ja laittaa myös sitä painoa ihan reippaasti, ja vastaavasti lyhentää sarjoja, toki pitäen huolen siitä, että nosto todella tapahtuu vatsalihasten voimalla. :)

Omat vatsasuosikit ovat tällä hetkellä kumarrus taljassa ("allah"), istumaannousu aaltopenkissä levypaino niskan takana ja jalannostot tangossa roikkuen.

itsellä synnytyksestä 4 vuotta.. ja masu on melkeempä ennallaan, ehkä nahka hiukan löysempi, ku ennen mutta kyl siitä vatsalihakset erottuu. Et kyllä se nahkakin siitä ajan kans taas kasaan vetäytyy ja tietenkin treenillä ja ruokavaliola on asiaan PALJON vaikutusta. kuten Gillyannekin neuvoi et missään nimessä niitä vatsoja joka päivä kannate tehdä!!

Mulla on kans se n. 1.5v synnytyksestä ja on tosiaan kumma juttu,et vaikka ylävatsassa näkyy jo lihakset, niin alamasussa on sellanen vyölaukku:S en tiä mikä auttais, koitetaan nyt sit ruokavalioo jne, vatsalihakset mulla ei oo siihen kohtaan auttaneet:(

...vaikka ylävatsassa näkyy jo lihakset, niin alamasussa on sellanen vyölaukku...

Aikas monilla on sama ongelma. Varsinkin jos on tosi pahasti iho revennyt raskauden vuoksi. Mulla ei niinkään ole ongelmana tuo vatsa, vaan noi etupuskurit. Kauhistuttaa jo nyt, että millaiset nahkalapaset tuohon rintojen tilalle jää roikkumaan kun olen lopettanut imetyksen :itku: Niihin ei kai enää auta muu kuin kirurgin veitsi :lol2:

Mulla ei onneks päässy repeileen, oon niin hervottoman pitkä et mahasta ei tullut jättiä. Ei tuo tyttökään niin hirvittävän isona syntynyt:)

Voih, ne puskurit. Niitä kaipaan:D Mittailin Bikineitä WOW ilmeellä;)
Mutta, vuosi siitä kun lopetin imettämisen....Huoh.
Ei nyt mitään olan yli heitettävää mallia,mut eivätpä nuo entisensäkään ole. :rolleyes:

Mulla synnytyksestä on nyt reilut 7 kk ja yhä tuntuu jännitettäessä rako navan yläpuolella. Kuvittelin puoli vuotta nyt taatusti olevan sellainen aika, että vatsoja voisi jo treenata, mutta asiantuntija mua valisti tällä viikolla olemaan varovainen. Päätin nyt laittaa vatsatreenit jäihin ja aloittaa myöhemmin. Pitää vain olla kärsivällinen, huoks.. Ei kuulu mun hyveisiin.

Mä en varmaan pääse koskaan tuosta vatsanahasta eroon :itku:. Mulla oli Jättimaha: kaksoset ja synnytys 40. raskausviikolla. Masu pysyi nätisti edessä pystyssä kunnes loppuvaiheessa rytkähti alaspäin. Nahka ja vatsalihakset antoivat periksi. Täytyy myöntää, että häpeän vatsaani. Omasta mielestäni näytän siltä kuin odottaisin vielä yhtä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom