Raskauden jälkeen maha jäi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mimuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Linkittäkää jos tästä on keskusteluja käyty, itse en haulla löytänyt kuin paljon puhetta raskausarvista. Raskauksia takana 2, muistoina kropassa valtavat raskausarvet ja makkara mahalla. Arvet vaalenee aikanaan ja ihokin vetäytyy sitten joskus, mutta mitä makkaralle voisi tehdä? Tietty perus aerobinen sekä vatsalihasten treenaus, mutta onko jotain muuta mitä pitäisi tehdä? Kiloja ei raskauksissa ole tullut, ekan jälkeen olin heti lähtöpainossa, tokan jälkeen 4kg vähemmän ja nyt n. 8kg. Jonkin verran pudotettavaa olisi vielä, reilut 5kg olisi ihan hyvä.

Treenini menee suunnilleen näin:
Maanantaina, torstai, lauantai: lenkki, juosten tai kävellen, rasvanpoltolle sopivalla sykkeellä (tarvii hommata sykemittari)
Tiistai tai keskiviikko salitreeni, koko kroppa kerralla koska useampiin treeneihin ei aikaa.
Lisäksi hyötyliikuntaa, kävelyä tuplarattaita työntäen, kotona saa juosta esikoisen perässä ja nostella kahta yhtä aikaa yms. tavallista.

Itseasiassa ajateltuna, taidan tyhmiä kysellä, mutta kiva olisi kuulla miten muuta punttimimmi-äidin on kuntoon päässeet ja vähän myös millä aikataululla (ja oliko raskauden aikainen muutos kuinka dramaattinen, itselläni mahan ympärys mittaa oli komeat 130cm nimittäin...)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla meni puoli vuotta, että olin takaisin vanhoissa mitoissa. Painoa ei kauheasti raskausaikana kertynyt ja suurin osa jäi sairaalaan. Painon ja eritoten kunnon ja kropan sain takaisin pelkällä aerobisella, sekä asiallisella ruokavaliolla. Raskausaikana jouduin olemaan oikeastaan koko ajan levossa supistusten takia, enkä siis päässyt treenaamaan ollenkaan enää puolen välin jälkeen. Nyt kun on taas aloittanut salitreenin, pitkän tauon todellakin huomaa. :curs: :itku:

Samat vaatteet menee päälle kuin aikaisemminkin, mutta en mäkään mun alavatsaan tyytyväinen ole. Oon kuitenkin ajatellut, että kaikki ajallaan, tämä kunto riittää mulle tällä hetkellä varsin hyvin, ei valittamista. :)

Zone-sarja -42%
No mulla on tyttö nyt 3,5kk, että sinänsä ei mitään huolta vielä kropan suhteen, treenaamista vasta aloittelen. Vanhat vaatteet mahtuu hyvin, jopa sellaiset jotka ei ennen oikein menneet, farkut tippuu päältä ja roikkuu takapuolesta. Mutta se mitä niiden sisällä on, on pullataikinaa ja ne rasvat mitkä ennen oli kohtuullisen tasaisesti sijoittuneet vatsalle, on kahtena makkarana navan ylä ja alapuolella. + tietty äiti ihmisen riippuvat kahvat alavatsan molemmilla puolilla, juuri ne mitkä keskiaikaisissa maalauksissa naisilla näkee...
Ehkäpä mä olisin silloin ollut seksisymboli? ;D

Mulla tuli raskausaikana 30kg, poika on nyt 2v ja olen kolmen kilon päässä tuosta "lähtöpainosta" (nykyään on kyllä ihan sama mitä se vaaka näyttää, kunhan vyötärö kapenee ja selkä levenee ;) ).
Aloitin pienellä ruokavalion siistimisellä, joka toikin tuloksia tiettyyn pisteeseen saakka. Nyt noin kk sitten siistin raskaammalla kädellä ja tuloksia on alkanut näkyä noinkin lyhyessä ajassa. Myös nuo mainitsemasi kaksi makkaraa ovat pienentyneet hurjasti!

juu mulla on vimeisimmästä synnytyksestä kohta 5 vuotta mutta omaa laiskuuttani en oo ku vasta pari viime vuotta tehny asialle mitään eli vuosi sitten laihdutin noin 30 kg jolloin pääsin noin 10 kg tavoitteestani siinä oon pysynyt nyt noin vuoden ja oon nyt ruvennut treenaamaan lihaksia ku ne vihdoin pystyy erottamaan ...vatsa on menny nahan osalta sisäänpäin noin 10 senttiä pelkällä treenin aloituksella ja "enää" on noin 20 cm jäljellä ni oon tyytyväinen ehkä:evil: mutta kuten varmasti jokainen tietää se harvemmin toteutuu että olis tyytyväinen kroppaansa kokonaan..mutta hiljaa hyvä tulee..

Latest posts

Back
Ylös Bottom