Raskaampaa jääkiekkoa :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
erkjetter sanoi:
tarviiko tälläselle paskalle pistää omaa threadia. kunnon idiootteja tuolla kentällä. :jahas:

Kertoiskohan toi video muutenkin 2000-luvun tilasta tuolla romaniassa:rolleyes:

Tämä video taisi olla jo 'Viteoita' -threadissa.

:wanha:

edit: Tosin myönnettäköön, että video löytyi eri nettiosoitteesta...

Olen aina miettinyt että miksi nämä vapaaottelukehissä pärjänneet jätkät ei opettele luistelemaan ja hankkiudu poliisiksi johonkin joukkueseseen, tsägällä jopa nhl:ään asti, nehän palkkaa porukkaa ihan vaan tappelemaan, varmasti olis paremmat ottelu palkkiot kun esim missään eurooppalaisessa eventissä.

No huh - huh :eek: , olipahan "matsi".

Huvitti tuo teurastajan puvussa esiintynyt äijä (lääkäri?) joka hiihti kentälle keräämään irtohampaita ja ylimääräiset ikenenpalat.

Kylä lätkä on musta hiano laji :D

Aika raakaa mättöä, mahtoiko olla ihan spontaania vai olikohan enemmänkin jotain kaunaa kavereilla ennestään? Kyllä hokiin faitit kuuluu, mutta ei nyt sentään tollanen meininki.

Kyllä se varmaan jo rupee sattumaan kun mailalla lyödään. Ei mun mielestä jääkiekkoon pitäisi tappelua tunkea, jos ei osata pelata niin vaihdetaan sitten harrastusta. Aivan naurettavaa läpsimistä nuo tappelut vielä yleensä, luistimet jalassa kun ei paljon voimaa saa iskuihin taakse.

paskahousu sanoi:
tsägällä jopa nhl:ään asti, nehän palkkaa porukkaa ihan vaan tappelemaan

Tähän voi sanoa :anssi:

Varsinkin nyky-nhl:ssä tapellaan todella vähän ja lähes kaikki "goonit" pystyvät myös tekemään pisteitä. Jotain suuntauksesta kertoo se, että Puolan maajoukkuetähti Krystof Oliwa ei meinaa mahtua enää edes ahl:aan tappelemaan. Kaveri on sentään tapellut 10+ vuotta ja pelannut samoissa mm-skaboissa Suomeakin vastaan, mutta ei silti mahdu enää nhl:aan.

Jos jotain kiinnostaa "miehinen lätkä", kannattaa katsoa http://jaahyaitio.*************/ Hulppeaa tarinaa niin ihan sm-liigasta kuin Pohjois-Amerikan alasarjoistakin.

edit: Kyseessä on siis blog ja spot piste com. Jos moderaattori näkee aiheelliseksi sensuroida nyrkkitalkoisiin erikoistuneen blogin, niin editoikaa sitten pois :)

Bricktop sanoi:
Kyllä se varmaan jo rupee sattumaan kun mailalla lyödään. Ei mun mielestä jääkiekkoon pitäisi tappelua tunkea, jos ei osata pelata niin vaihdetaan sitten harrastusta. Aivan naurettavaa läpsimistä nuo tappelut vielä yleensä, luistimet jalassa kun ei paljon voimaa saa iskuihin taakse.
Olen samaa mieltä tuosta, että kun pelataan niin pelataan. Mutta niin kauan kun lajissa esiintyy lapsellista valitusta, vittuilua ja ärsyttämistä, mielestäni tappelut eivät ole aina ihan huono asia. Tappeluissa ei sitäpaitsi loukkaannu läheskään yhtä vakavasti kuin kovassa tai laittomassa taklauksessa, onhan se nähty minkälaista onnetonta mylläämistä nuo lätkätappelut on

Kuinka moni sai tuomion?:jahas:
Kova urheilulaji tuo jääkiekko, kun pitää ottaa budotunteja sekaan.

Back
Ylös Bottom