ranteessa vika?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZjeiB
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli ois sellanen ongelma että kun penkkiä teen niin alkaa vasempaan ranteeseen tulemaan vähän painetta.. Sen jälkeen kun olkapäitä reenatessa tangolla alkaa ranne tulemaan vähän kipeäksi ja tulemaan sellanen tunne että se naksahtaisi mutta ei.. ite oon yrittäny pyöräyttää ja naksauttaa sitä vaikka miten päin mutta ei vaikuta..
Velipojalta leikattiin intin jälkeen ranne koska oli hakannu säkkiä intisä ja jotenki käsi menny huonosti ja tullut jonkulainen jänne? vaurio eli oli jotenkin luun ympäri menny ja ollu kipiänä ja turvonnu ja mustelmilla ja samanlaisia oireita ollu kun minulla nyt.. Mutta mietin vain että voiko se minulla johtua jostain muusta?
ranne ollu kyllä monta kertaa mutkalla mutta ei koskaan murtunu tms että ei siltä puolen pitäisi olla mitään. Ei huvittais lähtä leikkaukseen koska tulee muuten 3kk tauko ja velipoika ei saa kättä puristettua enään kättä kunnola nyrkkiin, että sama jos kävis mulle niin jää salit hommat sikseen..

Mitäs jos kävisit siel lekurilla ennen kun rupeet leikkausta pelkäämään? Tuleeko sulla tuon kivuntunteen lisäks siis myös turvotusta ja mustelmia, tms kuten tuossa annoit vähä ymmärtää? Jos kyseessä pelkkä kipu ni voi olla ihan rasituskipua kyseessä eli ranneteipit/tuet käyttöön ja hiot ranteiden asennon liikkeissä varmasti oikeeks. Ootko kokeillu miltä tuntuu ranteissa penkki käsipainoilla, tangolla tehdessä ranteet on kääntyny pikkase "huonoon asentoon" jollon kässäripenkki vois sopia paremmin...

mustelmia ei tule mutta pienimuotoista turvotusta tulee välillä.. vois kokeilla käsipainoilla jonku aikaa että saan hommattua tuet ja kokeilla sen jälkeen uudestaan..

Käytä rannetukea isommilla painoilla niin tukevat rannetta. Ja ala treenailee ranteita vahvistavia liikkeitä niin auttaa jatkossa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom