Rannekipu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tsebe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs homman nimi olis vastaavanlainen.. Lähinnä penkkiä tehtäessä 100kg ja yli 100kg painoilla, ei pienemmillä. Kun tekee esim 100 kg toistoja niin pystyy tekemään toistot, mutta kun laittaa tangon takaisin telineeseen niin paineen pienentyessä ranteen päältä ja käden kun irrottaa tangosta niin sattuu välillä niin prk*:sti. Lähestulkoon jokakerta kipua on, mutta se pysyy siedettävänä. Painojen kasvaessa esim 120 kg niin välillä saattaa kipu tulla alas laskussakin joka on niin suuri että tangosta ei vaan kykene pitämään kiinni.

onko kellään ollut vastaavanlaista vaivaa.. Ostin gaspin rannetuet joka auttoi hieman mutta ei juurikaan hirveästi.
Neuvoja tarvitsisi miten poistaa kipu tai saada toistot tehtyä niin, että ei kipua tulisi. Rupeaa haittaamaan aika paljon kehitystä kun ei juurikaan uskalla yli 100kg painoja nostaa vaikka pitäisi.

Mulla sama vika. Penkatessa vasen ranne antaa tuosta jänteen/ranneruston (mikä se nyt onkaan) ympäristöltä sellaista pistävää kipua. Sarjan alussa ei ole mitään ongelmaa, mutta mitä pitempään sarjaa tekee, sitä ennemmän kipu voimistuu. Painot ovat erittäin pienet ja suurempaa uskalla oikein lyödä tankoon kun en tiedä mitä tapahtuu.

Tekniikkaa pitää parantaa, sen uskallan sanoa ilman mitään videotakaan. Omalla kohdalla olen miettinyt, mikä vaikutus otteella on kipuun. Apinaotetta ja eri kulmia olen testannut, mutta ei ole vielä tullut harmitonta asentoa vastaan. Voisikohan ranne olla vain yksinkertaisesti ahdas ja sitä myöten penkkaaminen aiheuttaa jonkun puristustilan hermoon?

Latest posts

Back
Ylös Bottom