eli ongelmana on mulla kämmenen/sormien puutuminen kun joutuu puristamaan otetta jostain.esim.kun ajelen moottoripyörällä ja pidän sarvista kiinni niin verenkierto kämmeniin ja sormiin loppuu melkein heti.vaikka löysäis puristusta hieman niin ei auta.vasta kun löysää otteen kokonaan niin että sormet roikkuu niin sitten alkaa taas veri kiertämään ja tunto palaamaan.kaupungissa ajellessa todella vittumainen vaiva kun ei oikein kerkee aina löysäilemään otetta ja kädet turtana hamuilee jarrukahvaa.aamuisin tämä vaiva on pahimillaan,joskus kun työntyy unenpöpperössä työmaalle ja ottaa rälläkän käteen niin tuntuu että se tipahtaa välittömästi takas maahan kun ei jaksa pidellä kiinni.
kysymys kuuluukin että onko tämä tuota rannekanava juttua,ja onko kellään samanlaisia vaivoja ollu ja onko toimivaa kotihoitoa olemassa?joskus oon kuullu että ton pystyis leikkaamalla parantamaan mutta tiedä häntä..
kysymys kuuluukin että onko tämä tuota rannekanava juttua,ja onko kellään samanlaisia vaivoja ollu ja onko toimivaa kotihoitoa olemassa?joskus oon kuullu että ton pystyis leikkaamalla parantamaan mutta tiedä häntä..