Rammstein - Vehkala, Vantaa 9.6.2017

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Mukana myös Turmion Kätilöt, Stam1na, Pain & MUSTA PAAVI.

Tapahtuma muutettiin kaksipäiväiseksi, 9.-10.6. Evanescence mukana.

Rockfestin liput tulevat myyntiin perjantaina 16. joulukuuta osoitteessa rockfest.fi. Liput maksavat alkaen 79 euroa, ja niitä on myynnissä vain rajoitettu määrä.

Jostain syystä maksaminen sattui kuin gorilla-teipin repiminen karvaisesta takamuksestani. Kai se kerran eläessään on tuo Rammstein nähtävä ja kun kahden päivän lipun hinta ei ollut paljoa enempää kuin pelkkä perjantai niin se sitten. Kun lauantaina ei (vielä) ole muuta kiinnostavaa kuin Peer gunt niin saa luvan olla fasiliteetit kunnossa ja kalja halpaa.

Kai se kerran eläessään on tuo Rammstein nähtävä

Kannattaa. Vaikka ei edes musiikki kiinnostaisi niin onhan siinä niin paljon kaikkea ihmeellistä nähtävää, että aika kuluu kuin siivillä.

Schedule-design-draft-1.jpg

Dead By April ja Michael Monroe vaihtavat paikkoja.

Onko kukaan menossa tänne?

Jos suinkin luonnistuu aikataulujen ja liikkumisen puolesta, niin olisi tuolla nähtävää. Onko tuo Evanescence tosiaan noin suosittu? Itse vaihdan aina radiokanavaa. Tavallaan harmi että Proteus on kuitenkin kiinnostava, joten ei voi lähteä ajoissa pois.

Vähän ihmetyttää tuo Evanescencen tunnin setti! Ovat kuitenkin lauantain pääesiintyjä.

Tulipahan nähtyä sitten Rammstein ensimmäistä kertaa. Oli eittämättä parhaiten miksattu keikka, mitä olen kuullut ja pamahtelut oli melkoiset. Viidenkymmenen minuutin kohdalla olin jo niin kyllästynyt, että poistuin. Tosin vielä parikymmentä minuttia näin ja kuulin oikein hyvin junalaiturilta.

Paikkana Vehkala on semmoinen, etten tänään mennyt vaikka lippu olikin.

Back
Ylös Bottom