Rammstein - Ratina, Tampere 10.8.2019

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Huhujen mukaan Babymetal olisi Rammsteinin lämppäri.

58543671_2136536203091159_3534217644578177024_n.jpg

59717489_2149763795101733_6761935900243918848_n.jpg

59481854_2149763721768407_3448723786520592384_n.jpg

Lisäkonsertti Ratinalla perjantaina 9.8. Liput myyntiin 5.6. klo 9.00.

Lämppärinä Duo Jatekok.

Tuli tuttavalle peruuntuminen keikalle perjantaille niin lähdenkin katsomaan keikkaa!

Alkaa olemaan jo hieman jännitystä ilmassa, perjantai ja viikonloppu + 50 000 muuta ihmistä!

Onkohan kellään tietoa settilistasta?

Jaiks! Kiitos, pitää vähän laitella spotifyn soittolistoille.

Kunnon kännipäälle niin alkaa Saksan kieli taittua ja ei kiinnitä katsojien ääntämiseen huomiota! :ROFLMAO:

Eniten odotan uudelta levyltä Ausländeriä! Videoki on hyvä, siinä näkyy tissejä :X3:

Kävin eilen kattoo tän shown Riikassa, olen nähnyt rammsteinin aikaisemminkin, ja en ole täysin yhtynyt siihen että niillä on komein liveshow, se ei ole Suomessa toiminut kun ei ole ollut pimeä keikan aikana, nyt oli ja vittu toi tän vuoden show on upea. Ei jäänyt oikein enää vertailukohtaan mihinkään vaikka noista isoista on tullut kaikki nähtyä. En osaa sellaisia ylistyssanoja millä tätä voisi kuvailla, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tuon kokemaan.

Kävin eilen kattoo tän shown Riikassa, olen nähnyt rammsteinin aikaisemminkin, ja en ole täysin yhtynyt siihen että niillä on komein liveshow, se ei ole Suomessa toiminut kun ei ole ollut pimeä keikan aikana, nyt oli ja vittu toi tän vuoden show on upea. Ei jäänyt oikein enää vertailukohtaan mihinkään vaikka noista isoista on tullut kaikki nähtyä. En osaa sellaisia ylistyssanoja millä tätä voisi kuvailla, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tuon kokemaan.

Kiva kuulla, lauantaina keikalle. En ole siis ennen nähnyt. (y)

View: https://www.youtube.com/watch?v=cjn15hi1vW0

Tuossa setti, minkä vetivät Berliinissä. :hyper: mää meen lauantaina, huhhuh!

Perjantain ollaan siskon ja parin kaverin kanssa menossa. Edellisestä onkin jo aikaa, taisi olla joskus 2005 Ruisrockissa.

Uusin platta on kyllä kova ja keikka alkaa jo kuumotella. Katselin tuota videon biisilistaa ja setlistin mukaan aikas lailla samalla setillä vetävät. Itse pudottaisin tuolta Pussyn ja nimikkobiisin pois ja laittaisin tilalle esim. Weit weg+Spieluhr/Adios. Varsinkin tuo Weit weg on heittämällä oma suosikkini uudelta levyltä. Olisi hienoa kuulla se livenä. Mutta katsellaan mitä tarjoilevat.

Nyt kun näki lavan livenä ja kuuli soundcheckin oli pakko nappaa liput huomiselle kun näemmä oli moisia ilmestynyt. :rock:

Hyvä ettei lähtenyt tukka päästä aidan takana kun lävähti kitara käyntiin. :ROFLMAO:

Näytti iltalehden kuvasta ainakin että vähän on rapsittu lavasta pois tampereelle, ei taida mahtua kokonaan tonne kentälle noin päin se lava mikä Riikassa oli. Ei tuokaan toki pieni ole, mutta se oli järkyttävän kokoinen siellä puistossa latviassa.

Miltäs se vaikutti?

Miltäs se vaikutti?

Oli kyllä näin ensikertalaiselle helvetin kova keikka! Du reich so gut oli itselleni se kovin veto. Ja liekit oli lopussa oikeasti 10 metriä lavasta aika kuumat!

Ja Ratinasta, jotenkin tykkään sen sijainnista. Veden äärellä, helppo mennä ja tulla pois.

Ihan helvetin kova keikka oli perjantaina Ratinassa, paras niistä vähäisistä keikoista missä olen ollut. Parilla lyhyellä tauolla reipas 2h sellaista tykitystä efekteineen että ei todellakaan ehtinyt kyllästyä. Ihmettelin sitä, kuinka Lindemanilla voi tuota ääni kestää illasta toiseen :eek:

Sen lähes 20 vuotta olen bändin tiennyt ja varsinkin vanhoja hittejä kuunnellut, mutta vielä syvemmän merkityksen asiaan antoi sanoitusten lukeminen englanniksi. Esim Du Hast on käytännössä saksalainen vihkivala. Muutenkin koko tuotanto tuntuu olevan runojen muotoon istutettua pohdintaa ja kritiikkiä maailman menosta. Rammstein Lyrics
(y)

Back
Ylös Bottom