Rallarsving

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkii
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs kyseessä ruotsalainen sarja jossa pari jannua kiertelee ympäri maailmaa treenaten ja otellen eri kamppailulajeja. Ootteko kahtonu? Mitä mieltä ootte?
Minun mielestä oikein rento ja hyvä sarja! :thumbs:

...tosiaan tämä thread tuli ehkä vähän myöhässä kun tuo sarja työnnettiin ulos jo 2005 :)

Rallarsving oli hyvä ohjelma. Noin 1000 kertaa parempi kuin se spede Keho Aseena. Kannattaa kattoa.

Ei kuulosta minun korvaan kovin makosalta sarjalta :rolleyes:

Ainakin itse olen tykännyt kun Fightsportissa ollut sitä valmistelua siihen Kill Armaniin ja Jimiltä jotain mainoksia tullut, odotan ainakin sarjan alkua.

Ja Rallarsvingiin, tämähän on ehkäpä paras kamppailulajeihin tehty sarja. :rock: Ykköskausi on silkkaa rautaa, todella paljon huumoria ja esitellään asiat hyvin. Ainoa huonompi puoli sarjassa on se "history of mixed martial arts" tj, en nyt muista mikä osion nimi on.

Onkos kukaan katsonut sitä Yippikaijee motherfucker-sarjaa, eikös ole Mussen vai Andreaksen tekemä samantapainen kuin Rallarsving?

Johan iski threadin, pakko kommentoida tähän väliin. Jos ruotsia yhtään ymmärrätte niin Rallarsving on aivan ehdoton tarkistus kaikille kamppailulajien ystäville, helposti paras sarja aiheesta minun mielestä. On tullu katottua molemmat siisonit moneen kertaan uudestaan ja uudestaan. Ette tule pettymään. Hyvää läppää ja oikealla tavalla tehtyjä katsauksia eri lajeihin, tosiaan aivan eri luokkaa kun jenkkisarjat missä quoarterbäkkerit tai mitkä lie käy vähän syömässä riisiä eri maissa.

"Onkos kukaan katsonut sitä Yippikaijee motherfucker-sarjaa, eikös ole Mussen vai Andreaksen tekemä samantapainen kuin Rallarsving?"

Vastataan tähänkin, eli ohjelmassa on Musse mukana ( andreas ei lähteny mukaan muiden projektien takia jos oikein muistan) sekä joku suomalainen sankari nimeltä Jarno :) joka on kyllä katsomisen arvoinen henkilöhahmo. Ohjelmassa siis Musse sekä Jarno koittavat itse elokuvissa nähtyjä stuntteja hyvällä huumorilla vasutettuna, eli ei ole kamppailujali ohjelma.

Kannattaa kyllä tuokin sarja vilkaista jos Mussen touhuista pitää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Träkkeriltä tosiaan löytyy tämä enkkusubeilla ruotsia taitamattomille. Hyvä sarja.

Nyt on puolet ensimmäisestä kaudesta katsottuna ja on kyllä pirun hyvä sarja...
Omasta mielestä paljon parempi kuin keho aseena. Pojilla on lepposa meininki ja välillä saa jopa nauraa niiden tempauksille.

Montako kautta näitä on olemassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom