Raised Fist Suomeen 2010

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Raised Fist heittää keikat Helsingissä ja Tampereella.

3.12.2010 Tampere, Pakkahuone
4.12.2010 Helsinki, Nosturi

Lipunmyynti keikoille alkaa ma 4.10. klo 9.00.

Pakko raahautua Tampereelle keikalle. Provinssissa viimeks toissakesänä tuli katsastettua, ja oli törkeän hyvä livemeininki. Uskon että toimii paremmin vielä Pakkahuoneen puitteissa.

Lippu haettu, Tampereen keikkaa odotellessa!

En ole ennen nähnyt bändiä livenä, ja kaikki mitä keikoista luen on ylistystä. Eiköhän se tuon omasta mielestä halvan 20€ arvoinen setti ole! Samaa mieltä kespa:n kanssa, eiköhän Pakkahuoneella toimi aivan uskomattoman hyvin.

:rock:

Kyllä, tänään lähtee! :rock:

Ensimmäistä kertaa näen.

Vetää varmasti :) Viimevuonna nosturissa oli kyllä aika unohtumaton. Olin pitissä menossa nostamaan kaatunutta äijää lattialta nii jollakin tuli polvi suoraa mun päähän. Heräsin sit pihalta ku poke osottelee taskulampulla silmiin :D Sit paikanpäältä ostettu T-paita meni rikki ja samalla farkut. Oli mukava herätä ku reeneistä oli tullu musta silmä, päässä iso kuhmu polvesta ja farkut polvista repeytyny. Aamulla sit urheiluliikkeeseen ostamaan mahollisimman halvat housut et kehtaa junaan hypätä. Myyjäki kysy et oliko kenties rankka ilta :)

Vetää varmasti :) Viimevuonna nosturissa oli kyllä aika unohtumaton. Olin pitissä menossa nostamaan kaatunutta äijää lattialta nii jollakin tuli polvi suoraa mun päähän. Heräsin sit pihalta ku poke osottelee taskulampulla silmiin :D Sit paikanpäältä ostettu T-paita meni rikki ja samalla farkut. Oli mukava herätä ku reeneistä oli tullu musta silmä, päässä iso kuhmu polvesta ja farkut polvista repeytyny. Aamulla sit urheiluliikkeeseen ostamaan mahollisimman halvat housut et kehtaa junaan hypätä. Myyjäki kysy et oliko kenties rankka ilta :)
Hahah :lol2:

Iltaa odotellessa :rock:

Aivan saatanan hyvä fjiilis... Pitissä tuli heiluttua suurin osa ajasta... Cardio vähän petti :) Hemmetin hyvän setin jätkät vetivät, eikä varmaan kukaan jääny kylmäksi \,,/

Olihan se hyvä keikka!

Kyllä Alexanderilla energiaa on, ensimmäistä kertaa näin enkä tiennyt että täyslinkkarit ilmassa ihan noin korkeita ovat. :lol2:

Pitti siellä mun takana pyöri läpi setin, ja välillä joku lensi niskaan sieltä mutta se kuuluu asiaan.

Se on kyl pakko sanoa, että jumankauta oli kovalla musiikki, ei siinä en valita. Oikea korva suhisee edelleen niin maan perkeleesti, kun enemmän oikealla olin.

Olihan se :rock:

Laitetaan nyt yks kuva, muut meni joko täysin tai jonkin verran pilalle kun sopivasti tärähti aina.

pic1.webp

Joo itekki olin aluksi tuossa edessä hieman vasemmalla, mutta pittiä ei tahtonu päässä karkuun mihinkään nii päätin sitte hyppiä sekaan koko keikaksi :) Vähän himottais lähtiä tänää junalla hesaan vetämään koko setti uudestaan, mutta krapulapeikko taitaa kahlita sänkyyn täksi päiväksi. On se vaan kova bändi. Seuraavaa keikkaa odotellessa \,,/

Back
Ylös Bottom