Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Viimevuonna nosturissa oli kyllä aika unohtumaton. Olin pitissä menossa nostamaan kaatunutta äijää lattialta nii jollakin tuli polvi suoraa mun päähän. Heräsin sit pihalta ku poke osottelee taskulampulla silmiin :D Sit paikanpäältä ostettu T-paita meni rikki ja samalla farkut. Oli mukava herätä ku reeneistä oli tullu musta silmä, päässä iso kuhmu polvesta ja farkut polvista repeytyny. Aamulla sit urheiluliikkeeseen ostamaan mahollisimman halvat housut et kehtaa junaan hypätä. Myyjäki kysy et oliko kenties rankka ilta 
Hahah :lol2:Vetää varmastiViimevuonna nosturissa oli kyllä aika unohtumaton. Olin pitissä menossa nostamaan kaatunutta äijää lattialta nii jollakin tuli polvi suoraa mun päähän. Heräsin sit pihalta ku poke osottelee taskulampulla silmiin :D Sit paikanpäältä ostettu T-paita meni rikki ja samalla farkut. Oli mukava herätä ku reeneistä oli tullu musta silmä, päässä iso kuhmu polvesta ja farkut polvista repeytyny. Aamulla sit urheiluliikkeeseen ostamaan mahollisimman halvat housut et kehtaa junaan hypätä. Myyjäki kysy et oliko kenties rankka ilta
![]()

Hemmetin hyvän setin jätkät vetivät, eikä varmaan kukaan jääny kylmäksi \,,/

Vähän himottais lähtiä tänää junalla hesaan vetämään koko setti uudestaan, mutta krapulapeikko taitaa kahlita sänkyyn täksi päiväksi. On se vaan kova bändi. Seuraavaa keikkaa odotellessa \,,/