Rahalla vaiko työllä kehoa muokkaamaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oscar_
  • Aloitettu Aloitettu
Noista kuvista päätellen tuon saman tuloksen ois saanu puolen vuoden kuntokuurilla. Ei taatusti ois maksanu 40 tonnia, ja kroppakin olis terveempi. Mut toisaalta, mikäpä siinä, jos kahisevaa löytyy eikä kuntoilu kiinnosta. itse olisin kasannut kotisalin noilla rahoilla.

Ei mulla olis mitään periaatteellista estettä mennä esim. rasvaimuun jos mulla olis niin paljon löysää rahaa.
Ja siis vaikka olisikin niin toistaiseksi keksin niille parempaakin käyttöä.

Ei mulla olis mitään periaatteellista estettä mennä esim. rasvaimuun jos mulla olis niin paljon löysää rahaa.
Ja siis vaikka olisikin niin toistaiseksi keksin niille parempaakin käyttöä.

Mulla reagoi kroppa kohtuullisen hyvin dieettaamiseen, eli tuntuis omalla kohdalla turhalta hoitaa diettaaminen rasvaimulla.. mutta mitä tuo lysti maksaa? Suunnilleen?

Mulla reagoi kroppa kohtuullisen hyvin dieettaamiseen, eli tuntuis omalla kohdalla turhalta hoitaa diettaaminen rasvaimulla.

Sellainen pikku pointti, että harvoin kai tuota rasvaimua varsinaisesti laihduttamiseen käytetään. Ennemminkin kai kehon muokkaamiseen. Sekun meinaa olla sillain, että jos esimerkiksi naisella läski tulee ensimmäisenä mahaan ja viimeisenä perseeseen, niin pitää laihduttaa muodottomaksi tikuksi, että ne mahaläskit katoaa. Jos taas mahaläskit poistetaan rasvaimulla, niin ne rasvasolut lähtevät sieltä mahasta eivätkä tule takaisin, vaan jatkossa lihominen tapahtuu muissa paikoissa kehoa. Rasvasolut eivät lisäänny, vaan kasvavat lihomisen yhteydessä, ja kun solukkoa poistetaan halutusta paikasta, niin rasva ei kerry enää samalla tavalla siihen paikkaan.

Tuolla siis yritän sanoa, että jos on vaan huonot geenit kropan suhteen, niin ei siihen välttämättä paljon treenaamisetkaan auta. Eteenkään siis naisilla, joilla se rasvakudos vastaa isosta osasta kehon muotoja. Joskus kun olen tuollaisesta näkemyksestä saanut paljonkin kritiikkiä, niin pieni esimerkki: miettikää miten muodokas perse on hoikalla miehellä, joka kyykkää 120 kiloa. Vastaushan tuohon on, ettei tuollaisesta vielä edes huomaa että salilla olisi käyty. Toinen kysymys on sitten, millä työllä nainen pääsee esimerkiksi tuonne 120 kilon kyykkyyn. Vastaus tuohon, että normaalisti aika helvetinmoisella työllä. Tuosta kun laskee 1+1, niin huomaa, että jos haluaa perseestä muodokkaamman lihasta kasvattamalla, niin siihen tarvii todella paljon työtä (jos siis on käynyt huono tuuri geenien suhteen), jos on edes mahdollista. Hyvällä tarkoitan tässä sellaista pyöreää persettä. Tosiaankin nyt puhun tässä tilanteesta, jossa kaikki geenit on vastaan "kauneusihanteita". Treenaamalla kyllä kroppaa saa paremmaksi, mutta ei sekään muuta kehon perustyyppiä toiseksi.

PS. Nämä vain ihan yleisinä kommentteina diettaamisesta ja rasvaimusta, en jaksanut katsoa videota.

mutta mitä tuo lysti maksaa? Suunnilleen?
Pikaisesti yhden suomalaisen paikan hinnastoa silmäilin, "vartalon" (tarkoittanee tässä keskikroppaa, maha + jenkkakahvat, ehkä kylkiä/selkääkin) rasvaimu 5000-7000 €. Eri paikoissa on eri hinnat, ja toki isomman alueen käsittely on kalliimpaa. Virosta saa sitten useita tuhansia halvemmalla.

Tuolla siis yritän sanoa, että jos on vaan huonot geenit kropan suhteen, niin ei siihen välttämättä paljon treenaamisetkaan auta. Eteenkään siis naisilla, joilla se rasvakudos vastaa isosta osasta kehon muotoja. Joskus kun olen tuollaisesta näkemyksestä saanut paljonkin kritiikkiä, niin pieni esimerkki: miettikää miten muodokas perse on hoikalla miehellä, joka kyykkää 120 kiloa. Vastaushan tuohon on, ettei tuollaisesta vielä edes huomaa että salilla olisi käyty. Toinen kysymys on sitten, millä työllä nainen pääsee esimerkiksi tuonne 120 kilon kyykkyyn. Vastaus tuohon, että normaalisti aika helvetinmoisella työllä. Tuosta kun laskee 1+1, niin huomaa, että jos haluaa perseestä muodokkaamman lihasta kasvattamalla, niin siihen tarvii todella paljon työtä (jos siis on käynyt huono tuuri geenien suhteen), jos on edes mahdollista. Hyvällä tarkoitan tässä sellaista pyöreää persettä. Tosiaankin nyt puhun tässä tilanteesta, jossa kaikki geenit on vastaan "kauneusihanteita". Treenaamalla kyllä kroppaa saa paremmaksi, mutta ei sekään muuta kehon perustyyppiä toiseksi.
Tähän täytyy ehkä vähän asian vierestä kommentoida, että perse sentään on yksi niitä paikkoja, jota treenaamalla saa huonogeeninenkin näkyvästi muokattua selvästi erilaiseksi, nainenkin. En nyt sano vähällä vaivalla, mutta ei naisen tarvitse kyykätä miehen veroisesti, että perse kasvaisi näyttäväksi tai ainakin näyttävämmäksi. Mitä olen salilla naisten takapuolia katsellut, niin en ole tainnut yhtäkään litteäperäistä 60-70 kilon syväkyykkääjää nähdä, eikä tuo ole mikään mahdoton suoritus naiselta.

Pikaisesti yhden suomalaisen paikan hinnastoa silmäilin, "vartalon" (tarkoittanee tässä keskikroppaa, maha + jenkkakahvat, ehkä kylkiä/selkääkin) rasvaimu 5000-7000 €. Eri paikoissa on eri hinnat, ja toki isomman alueen käsittely on kalliimpaa. Virosta saa sitten useita tuhansia halvemmalla.

5000-7000 € versus diettaamiset, treenaamiset jne. Aika helppo valinta pitää homma edelleenkin "luomuna". :puntti:

Back
Ylös Bottom