Röyhkeä diplomaatti TV-sarja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä Miitta Sorvali on huono näyttelijä joka onnistuu pilaamaan minkä tv-sarjan tahansa, myös tämän.

Kerran katoin enkä kato enää. Tuli paha olo ku se seiso rintsikat pääl siel ja tivas nuoremmalt kundilt:
"Minkä ikäselt mä näytän?"
Taitaa Lupaus olla ainoa kuva jossa se on roolissaan ihan hyvä. Mielipidekysymys tietenkin.

Mä myönnän katsovani satunnaisesti ja pitäväni. Hyvä kotimainen sarja pitkästä aikaa näiden salkkareiden (ei kylläkään mitään vikaa) ja syväjäiden jälkeen.

Aika kympillä tosin vetää överiksi kuten tänäisessä sauna-aiheisessa jaksossa. Mä pidän sarjan näyttelijöistä, etunenässä Miitta Sorvalista.

Aika sattumalta katsoin ensimmäisen jakson ja jäin koukkuun. En ihan kaikkia jaksoja ole kuitenkaan nähnyt.

Mahtava suomalainen sarja ja Miitta Sorvali sopii Meritan rooliin täydellisesti. Eppu Salminen ja Mari Peräkoskikin ovat rooleissaan loistavia.

Itselle parasta sarjassa on sen hulluus/järjettömyys (vetävät välillä kunnolla överiksi), tilannekomiikka sekä raisu huumori...

alkaa jo puuduttamaan. eka jakso oli positiivinen ylläri mutta kun kaikki jaksot on samanlaista kohkausta niin ei enää jaksa katsoa

Mun mielestä Miitta Sorvali on huono näyttelijä joka onnistuu pilaamaan minkä tv-sarjan tahansa, myös tämän.
Kiitos. En voisi olla enempää samaa mieltä. En voi sietää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom