Rähinä 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xtotox
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikä olikos porukka katsomassa Suomiräbän parhaita?

Itse tykkäsin todella hyvä meininki, olin tänä vuonna eka kertaa ja kyllä ens vuonnakin mentävä :dance:

Suomiräbän parhaita ? Kavereitten lavakarisma muistuttaa mun krapulapaskaa :D:offtopic:

Ei millään pahalla, oli vaan pakko sanoo. :david:

Tuossa line upissa ei ole mitään sellaista joka saisi meikäläisen raahautumaan yhtään mihinkään. Ja valitettavasti tässä yhteydessä on melkein pyhäinhäväistys puhua suomiräpin parhaista, sori ny vaan.

Valitettavasti olen kerran nähnyt livenä Elastista ja jatkossa pysyn hyvin kaukana jos voin valita.

Rähinä :D eihän sitä voi rapiksi kutsua, rutto ennemminkin. Jos suomalaisista pitää valita ni kyllä kallistun ennemmin kemmurun ja monspin miehien suuntaan. Notkearotta - Pattya pomppii

Jos suomalaisista pitää valita ni kyllä kallistun ennemmin kemmurun ja monspin miehien suuntaan.
Allekirjoitan. Löytyyhän noiltakin kavereilta parit hyvät biisit itse pidän, mutta mitä kerran livenä nähnyt niin parempaakin olisi mahdollisuutta.

Tätä Elastisen soolo tuotantoa ei pysty kyllä ilman valtavaa myötähäpeää kuntelemaan. Eka levy oli ihan ookoo mutta nämä uusimmat sinkut anna sen soida ja häivytään on ihan spektaakkelimaista paskaa. Varsinki tämä häivytään biisin sanat kertovat kusen nousseen vintille tai itsetunnon keulivan huolella.

Fintelligens on kuitenkin se pioneeri Suomen rapskenessä.
Rähinä famiin kuuluu helvetin monta kovaa sylkijää. Se täytyy myöntää, että Elastinen on matkalla huonompaan suuntaan. Pop-tyyli ei oikein uppoa. TPH:ta odotellessa :rock:

Rähinä famiin kuuluu helvetin monta kovaa sylkijää. Se täytyy myöntää, että Elastinen on matkalla huonompaan suuntaan. Pop-tyyli ei oikein uppoa. TPH:ta odotellessa :rock:

Yksi pioneereistä. Ei vaan paljon lämmitä kun meno on nykyään ihan mitä sattuu, sellaista MTV-huorausa ja baksi mielessä lauleskelua.

Mitä kovia sinne Rähinään nyt sitten kuuluu? Kyllä mäkin ennemmin kurkkisin tuonne Monspin tai 3rd railin suuntaan jos kovia haetaan.

Rähinä nimitys kyllä sai minut luulemaan että kyseessä olisi joku metal/punk tapahtuma....tarkemmin ajateltuna kaikki muut mahdolliset tapahtuma skenaariot tuli mieleen mutta joku räp???

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rähinä famiin kuuluu helvetin monta kovaa sylkijää. Se täytyy myöntää, että Elastinen on matkalla huonompaan suuntaan. Pop-tyyli ei oikein uppoa. TPH:ta odotellessa

Fintelligenssilt tulee ens vuonna uutta, uutta tulee myös Timolta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom