Queens of the stone agen uusi video

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs mieltä olette tästä hieman "erillaisesta" videosta?
Näyttävät näköjään useimmiten sensuroituna mutta on tuo parikertaa tullut ihan leikkaamattomana versionakin.
Kysessä siis video: everybody knows that your insane

Ekan kerran kun näin vieläpä ihan parhaaseen katseluaikaan sensuroimattoman version olin aivan monttu auki, tokalla kertaa nauroin kippurassa. Ainakin erillainen musavideo verrattuna näihin tavallisiin mtv pyllynpyöritys videoihin (ei sikäli etteikö niitä "pystyisi" katselemaan kunhan vaan laittaa volumet nollille :D ).

En mä tiedä, ehkä mulla on vaan helvetin huono huumorintaju :hyper:

Tuolta voi ladata sensuroidun version:
http://www.qotsa.com ja sieltä vaikka news niin se on siinä vasemmallapuolella ruutua.
Edit: Versio on käsittääkseni muuten sama mutta sensuroimattomasta puuttuu tuo "naama" jonka takia olikin mennä pulla väärään kurkkuun kun se klo 21 pamahti ekankerran telkkarista.

Okei.... Mikäs siinä....
Tuskimpa muuten olisi tommoinen telkkariin päässyt jos olisi ollut nainen heilumassa. Sehän ei ole enää hauskaa ja harmitonta.

..vähä :offtopic: mutta katsokaapas Someone's in the Wolf:n video. Huisa! ja kaiken lisäksi :5: biisi.
(video siis löytyy Lullabies to Paralyzen Special Ed. versiosta ja kait jostaa netin syövereistä)

about parasta mitä QOTSA on väsännyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom