Qstock 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloitettu Aloitettu
Kohtuu hyvin kuuluu tänne Intiöön, kun on ikkuna auki.:eek:

Äsken jammailin just pmmp:n tahtiin. Nyt on menossa ihan selkeästi egotrippi.

Ylläri missasin tämänkin vuoden kuustockit. Mulla on nyt käynyt 2 kertaa peräkkäin että reissu tälle viikonlopulle peruuntuu viime hetkillä. :|

Minäkin olen tässä keskustassa työpaikalla kuullut pikku basson jumputusta ikkunan takaa, mutta kun Motörhead astui lavalle, niin ei ollut enään pikku jumputusta, heh! :rock:

Ikkuna auki Lemmyja pojat kuuluu mainiosti.

Kertokaas, miltä Motörhead kuulosti paikan päällä. Soittolista, muistiko Lemmy sanat jne. Harmittaa, kun missasin tuon. Täytyi tyytyä Teräsbetoniin Torniossa :rock:

:rock:

Liitteet

• Lemmy.webp
    Lemmy.webp
    175,7 KB · Katsottu: 288
Motörhead oli paljon laiskempi mitä odotin. Ikä kai siinä vaan painaa. Varmaan molemmilla, sekä mulla että Lemmyllä :D

Tyytyväinen olen kyllä että tuli nähtyä. Kiitti vaan Akun Tehtaalle screenistä, ilman sitä olisi aika monen bändin kanssa tullut vaan arvailtua mitä ne siellä lavalla ja mun näkökykyni rajamailla sohivat.

Kovia oli bändit. Rantalava oli kyllä perseestä. Keikan jäljiltä oli suu täynnä hiekkaa ja aamulla sai kaivaa mustaa töhnää nenästä. :rock:

Amorphis, Diablo ja Paradise Lost oli parhaimmat. Mokoman keikkaa odotin innolla mutta jotenkin laimeaksi jäi... Yhden pakkotoistolaisenkin bongasin siellä narikan edessä, sen partajätkän :) Tosi hyvät festarit oli, ens kesänä uudestaan. :rock:

joo, tuliha tuolla rokattua.. vittuko sattu taas ylläripylläri viikonloppu duuni sillo:( .. ite olin kyl sitä mieltä et Motörhead oli aiva saatanan kova!! Äänihä siinä meni ku karju mukana.. rumpali heitti hienon soolon, ja overkill, voi herranjumala:rock: :rock: :eek: !! Harmittaa tuo betonin ohi meno duunin takii.. ps. on se tiktakin petra aikaste hottis:kuola: ..

Back
Ylös Bottom