QNT Muscular

Itse ajattelin ostaa QNT Muscularia. Vaniliaa olisi tarjolla, joten onko muilla makukokemuksia kyseisestä tuotteesta? Ja onko tehokasta apua lihaskehitykseen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees, itelläni on Muscularia myös, makuna Raspberry. Voin sanoa suoraan että maku on todella hyvä, sitä vois juoda ja juoda vaan kyllästymättä :) Tosin tossa Supernautin pastettamassa threadissa kyseinen maku haukuttiin "krapula teepeen oksennukseksi" tms. Siitäkään ei voi muuta päätellä kun sen, että mielipiteitä on oikeasti monia, helvetin monia. Osta pois, suosittelen, ainakin maun ja hyvän sekoittuvuuden puolesta! Itse laskeskelin että 20e:n purkki riittää 11viikoksi. Ikävä kyllä lihaskehityksen kannalta en osaa ainakaan vielä sanoa juuta tai jaata.

lisäravinteiden säästäminen on huono juttu.. yks tuttuni on helvetin pihi niitten kanssa ja sillä on kestäny 200g kreatiini purkki puol vuotta:D teho voi olla optimaalinen niillä annoksilla..... kun siltä kysyy että miks otat niin vähän niin se vastaa että liika kreatiini tappaa:) sama pätee protujen kanssa....

Multa loppu tänään se QNT Promix(hera,kaseiini,soija) makuna vanilja. Lähinnä käytin sitä koulus proteiinilisänä. Se ei sekottunu hyvin veteenkään ja maidon kans jäi möykkyjä, mut eiks soijaproteiinissa se sekoittuvuus ole vähän huonompi? Makuki oli ällöttävä, mut ostin sen hinnan takia ku se oli tarjoukses:D en mä niitä muita ole testaillut, mut nyt on kyl kaikki pussit loppu et pitäis ostaa jotain uutta.

qnt_0020_recovery1.jpg

Joo tuleehan tota ostettua aina silloin tällöin ,ehkä joka kolmas kerta
kun halpaa on, makuina vanilja ja vadelma on ainakin hyviä, tosiaan ei yhtä hyvin sekoitu kuin esim. FASTin Muscle + ja muutenkin tuntuu hieman kevyeltä

Se ei sekottunu hyvin veteenkään ja maidon kans jäi möykkyjä, mut eiks soijaproteiinissa se sekoittuvuus ole vähän huonompi?

Tätä ihmettelen, minulla on soijaproteiini sekoittunut hyvin.:offtopic: Ei ole ollut edes pahanmakuistakaan, maistuu lähinnä kaurapuurolta.:)

pro wheyn protskua aina heitän sekaa..

tnää tuli ostettua kyseistä ainetta 3 purkkia kun oli tarjouksessa 15 e purnukka.

Mäkin oon tota protuskua heitelly sekaan. ja maksoin omasta purkista 12.5 e, että aika huono toi sun tarjous :D:D.

Olinpa lauantaina Kantsun Prismassa ja siellä maksoi vanilja ja mansikka sen 12,90 ja sitten suklaa 21,90 :hyper:
mieluummin kyllä jotain massblastia hankkisin, sillä tarkasteltuani ton pakkausselostetta, niin proteiininlähteenä oli kaseiini.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom