Pystyykö Twinlabin tuotteita tilaamaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nökö
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonkunlainen valikoima löytyy www.gnc.co.uk sta, josta olen tilaillut säännöllisesti. Kulut edulliset £2 haluamaasi osoitteeseen tai lähippostiin tuotuna. Kultakortilla -20% ja noi edulliset rahdit...

Originally posted by RiQ
Jonkunlainen valikoima löytyy www.gnc.co.uk sta, josta olen tilaillut säännöllisesti. Kulut edulliset £2 haluamaasi osoitteeseen tai lähippostiin tuotuna. Kultakortilla -20% ja noi edulliset rahdit...
Nyt meni yli hilseen.. £2 postikulut?! GNC:n mukaan toimitukset Eurooppaan ovat £10 alle £50 tuotteille ja 20 % tuotteen arvosta isommille... joka onkin jo aika merkittävä summa. Ymmärränkö minä jotain väärin? :confused:

Toimitusmaksut

Itse olen tilaillut www.1getfit.com:ista. Sielläkin ilmoitetaan ennen varsinaista maksutapahtumaa, että rahti Suomeen maksaisi 12,99 £, mutta oikeasti summa onkin 2,99 £ kun menee sitten secure serveriin maksamaan.

Sinänsä huvittavaa, että Englannista Suomeen paketin rahti on 4,7 euroa, kun Suomen sisällä rahdista saa maksaa 8-10 euroa. Hyvä Posti !

Ai niin, getfit.comistakin saa Twinlabia.

Toi GNC mistä olen tilaillut on englannissa ja kulut aina £2 kultakortilla (alennnus vakio englantiposti -1,95£)

1getfitistä kun tilasin niin kulut oli £12,99 ja paketti tuli UPSilla perille asti. Oli kylläkin ihmeen hidas toimitus - paketti oli paperien mukaan seissyt lähettäjän päässä vajaan viikon ennen UPSille menoa. Pienemmät paketit laittavat Royal Maililla joka on halvempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom