Pyörätuolilla rappuset ylös ja alas ja muita temppuja tuolilla

Kiitoksia tsempeistä :) Tarkennukseksi vielä että tälläkertaa meiän poppoosta vain Aleksi pääsi Paralympialaisiin Lontooseen jossa kuula kisa on ensimmäinen pv syyskuuta !
Tänään ilmestyneessä Hymy lehdessä muuten löytyy juttua Aleksista ! Aukeaman juttu.. joten jos kiinnostaa Niin lehtikiskalle MARS ;)
Aleksin fb sivuista voi tykätä osoitteessa : https://www.facebook.com/pages/Aleksi-Kirjonen-TFP/343178522390646
TFP:stä lisää osoitteessa : www.tfp.fi ! pysykää mukana Kohti Lontoota ! :)

kunnia olla mukna !

Suomen Paralympiakomitea ja Fortum toteuttavat Fortum Para School Day -kiertueen huhti-toukokuussa kuuden koulun oppilaille ympäri Suomea. Aleksi Kirjonen ja Henry Manni toimivat kiertueen kummeina. Koulut valitaan hakemusten perusteella. Hakuaikaa on 30.11.2012 asti - haku osoitteessa www.paraschoolday.fi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sä olet ilmeisesti jompi kumpi noista herroista. Miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa tässä threadissa?

juu mä (Aleksi) Useemmin tänne kirjottelen.. henkkakin sitä joskus tehnyt. Sori jos kirjoitusasu ei parhaimmillaan ole ja kiitti palautteesta :) 170kg muuten tuli otettua omaksi enkaksi RAW penkissä salilla

Morjesta ! Sain tässä kunnian tulla valituksi vuoden Porvoolaiseksi urheilijaksi tässä siitä pieni uutinen : http://www.uusimaa.fi/artikkeli/189639-aleksi-kirjonen-valittiin-vuoden-porvoolaiseksi-urheilijaksi Erittäin otettu olen huomioinnista. Varsinaisessa lehdessä oli reilusti pidempi juttu
Ja oli myös mukava huomata että ensimmäinen isompi videomme joka täälläkin hyvin huomioitiin on ylittäny 15 tuhannen katsojan rajan ! Kiitos siitä :) tämä video siis kyseessä:

Haluaisko jengi jtn uutta reeni / temppuilu videota kanavaan vielä ennen joulua ? Antakaa vinkkiä jos tulee hyviä ideoita :)

Mulla ( Aleksilla ) Nyt oma kanava tubes jonne lisään viikottain lyhyitä pätkiä reeneistä :) nyt jo pari videoota

Olette kyllä hulluja jätkiä, itse en uskaltaisi tulla pyärätuolilla korkeita rappuria alas, pelkäisin koko ajan että pyörähtää ja kaali kolahtaa kivetykseen.

Katselin noita videoita ja tuossa pyörätuoliurheilussa on selvästi aika paljon staattisia pitoja dynaamisen liikkeen lisänä, joissa selkä ja rinta ottaa hittiä käsivarsien lisäksi.
Ei ihme että penkit ja muut sujuu kun kroppa saa jatkuvasti treeniä noissa rappusissa, ylämäissä yms. Tietenkään en tarkoita etteikö penkkiä yms olisi treenattu kovaa mutta, peruslihaskestävyyttä ja hapotusta tulee jo luonnostaan kunhan treenaa noita tuolijippoja.

Onneksi olkoon tuosta vuoden Porvoolainen urheilija tittelistä, itsekkin joskus sain samanlaisen kunnian omassa pikkukaupungissani, mutta siitä on jo sata vuotta :)

Back
Ylös Bottom