Puutunut polvi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dary
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 17-vuotias jannu, salilla olen käynyt vuoden verran kohtuullisen aktiivisesti pari kertaa viikossa.

Muutama viikko ihan normaalisti istuessa huomasin että vasemmasta polvesta katosi pintatunto. Jos sormilla veteli polven päältä niin ei tuntenut mitään, mutta kynällä jos työntää niin piston huomasi. Se kesti reilun viikon ja sitten helpotti pariksi päiväksi etten huomannut mitään normaalista poikkeavaa. Sen jälkeen huomasin saunassa käydessä että puutunut alue vähän laajenee ja puutuu voimakkaammin, kuin mitä se normaalisti on ja kun tässä parin viikon aikana joka kerta kun olen käynyt saunassa niin polvi puutuu ja viilennyttyä taas palautuu melkein normaaliksi.

Tällä hetkellä normaalissa tilassa ollessa tuntee kyllä jos polvea raapii, mutta sellainen herkkä kosketustunto puuttuu, esim. jos farkkukangas liikkuu polven päällä niin sitä en huomaa.

Meikällä oli ennen tuota puutumista parin kuukauden täys tauko salista, kun hartiat veti jotenkin tosi pahasti jumiin ja aukesivat vasta muutamalla hierojakäynnillä. Puutuminen tuli kolme päivää tauon jälkeisen ekan jalkatreenin jälkeen. Olisiko mahdollista, että tauon jälkeen onnistuin rikkomaan jotain tuosta reiden/polven hermoista tai voiko tälläinen säteillä jumissa olevasta selästä tai vastaavasta? Onko myöskään mitään järjellistä selitystä, että miksi lämpö laukaisee puutumisen?

Latest posts

Back
Ylös Bottom