Puristusvoima häviää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lieman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Kaupunki
Salo
Ongelma: selkä/hauis-reenissä häviää puristusvoima vasemmasta kädestä. Ongelmaa ei synny muina reenipäivinä(rinta/ojentaja jne). Vaivannut jo jonkin aikaa vaikka olen koittanut puristusvoimaa parantaa ja venytellä.

Mistäs tälläinen voi johtua? Tietäjät kertokaa :puntti:

ihan mielenkiinnosta miten olet koittanut puristusvoimaa parantaa?

jos selkä- tai vetoliikkeissä katoaa puristusvoima käyttäisin vetoremmejä

ihan mielenkiinnosta miten olet koittanut puristusvoimaa parantaa?

jos selkä- tai vetoliikkeissä katoaa puristusvoima käyttäisin vetoremmejä

jousipuristimella ja gripperiä olen kokeillut...vetoremmejä ei vielä ole testattu käytössä, mutta ne nyt ei varmaan hirveästi sitä puristusvoimaa paranna tai korjaa....

ainakin osuu hyvin yhteen oireet tuossa medianus pinteen kanssa :)

Ja jäi tuossa sanomatta alotuspostissa, että aikaisemmin oli ongelmia kyynerpään kanssa. Vihlasi välillä kun ojensi suoraksi ja koukisti, mutta siitä vaivasta olen jo päässyt pois. Koskaan ei oikeastaan ole selvinnyt mikä siinäkin mahtoi olla...kenties tennis kyynerpää, mutta sen hoivasin tuella ja kunnon lämmittämisellä ja maltisella reenillä.

jousipuristimella ja gripperiä olen kokeillut...vetoremmejä ei vielä ole testattu käytössä, mutta ne nyt ei varmaan hirveästi sitä puristusvoimaa paranna tai korjaa....

ei vetoremmit puristusvoimaa auta, mutta jos mavea,soutuja treenaat ei mielestäni ole mitään järkeä olla käyttämättä remmejä jos ote antaa periksi. mavellakin treenataan noin 80% lihaksistosta, joten on tyhmä olla käyttämättä remmejä sen takia kun "forkut ei saa stimulusta" IMO

wendler jossain artikkelissa kehotti pitkiä soutuja käsipainoilla (20+ toistoa) ja mavea pitemmillä sarjoilla (10+)

Broidillaki käden kaa ongelmia, yks päivä vasurin sormet heikkeni ja oli siinä tilas noin 3 päivää, vieläki joskus reenin jälkeen ei meinaa löytyä voimaa..

Samanlainen ongelma oli itselläni sillä erolla, että kaikki voima hävisi reenatessa ainoastaan vasemman käden nimettömästä ja pikkusormesta. Voima hävisi siis niin, että en pystynyt sulkemaan kättä nyrkkiin, kun kaksi sormea ei vaan totellut. Jotenkin arvelin homman olevan hermostoperäistä ja ratkaisuna toimikin parin viikon tauko kaikesta reenistä.

Itselläni juuri oli kolmen viikon tauko reenistä sairastelun takia. Eipä paljoo auttanut vaikka täyttä lepoa olikin :(

Suositut

Back
Ylös Bottom