Puolustaudu DVD

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VKA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

VKA

Heti aluksi kiitokset Mikelle luvasta postata tämä ilmoitus tänne.

"Miten kohdata aggressiivinen ihminen?
Onko minun lajini hyvä itsepuolustukseen?
Miten itsepuolustusta voi harjoitella mahdollisimman realistisesti tinkimättä turvallisuudesta?

Puolustaudu DVD antaa vastauksen yllä oleviin kysymyksiin ja moniin muihin.
Puolustaudu on suunnattu kaikkien eri lajien harrastajille ja ohjaajille jotka haluavat viedä harjoittelunsa painopisteen kohti väkivallan kohtaamista. DVD:llä opit verbaalisen de-eskaloinnin, skenaarioharjoitteiden suunnitelun ja toteutuksen sekä elävän harjoittelun periaatteet. Oli lajisi mikä tahansa, tämän DVD:n tietomäärällä voit viedä harjoittelusi seuraavalle tasolle ja testata oppimiasi asioita jotta voisit jatkaa kehitystäsi lajisi parissa.

Puolustaudu DVD sisältää 55 sivuisen kuvallisen kirjasen joka syventää ja tukee DVD:n oppimateriaalia sekä sisältää tilastotietoa väkivallasta tämän päivän Suomessa"

Eli kyseessä on minun vuoden aikana kyhäämä DVD johon olen kerännyt harjoitusmenetelmiä ja tietotaitoa niistä lähteistä ja niiltä henkilöiltä jotka olen itse kokenut arvokkaaksi harjoittelun saralla. Tavoitteena oli tehdä DVD joka tukisi kaikkien lajien harrastajia. Eräs asia joka mielestäni harjoittelusta usein uupuu on verbaalinen de-eskalointi ja skenaarioharjoittelu sekä elävä harjoittelu joten tällä DVD:llä päätin keskittyä noihin asioihin.

Mainittakoon, että mukana tulevan kirjasen kuvat ja koko paketin kansi ovat Miken kuvaamia/suunnittelemia ja pelkästään niiden takia paketti on hankkimisen arvoinen!:D

DVD:n+kirjan voi tilata minulta sähköpostilla hintaan 30€+posti ja paketointikulut.
Tilaukset mailitse: vka @ sci.fi (jätä tyhjät välit pois.)
Tai puhelimella/tekstarilla: 0400-627626

Sen verran ehdin jo tuohon tutustua että katselin kerran läpi, kirja olisi tarkoitus lukea ajatuksella ja katsoa sitten uudestaan läpi DVD. Teknisesti hyvä toteutus, ainoa miinus DVD:llä juonto-osuuden äänestä, joka oli vähän vaimea, muuten kauttaaltaan kelpo jälkeä. Kirja yllätti iloisesti "kirjanen" antaa kuvan että kyseessä on joku monistettu vihkonen, mutta sehän oli ihan liimasidottu (ammattikielessä sanottaisiin kai nidottu), pahvikantinen kirja, mikä jo sinällään tuo paketille lisäarvoa.
Sisältö on asiaa myös, jo itsepuolustuspainotteinen treenaus kiinnostaa, voin suositella lämpimästi. Tästä elävästä harjoittelusta on toisaalla ollut runsaasti puhetta, itse olen sitä mieltä että lajitreeni täydennettynä tämän tyyppisellä harjoittelulla antaa hyvät itsepuolustusvalmiudet. Tärkein anti mielestäni on se, että itsepuolustustilanne ei ala siitä kun vastustaja hyökkää, vaan jo paljon ennen sitä ja hyvi toteutettu itsepuolustus voi johtaa siihen, ettei sitä hyökkäystä edes tule. Paljon ajattelun aihetta antavaa asiaa.

- Marko

Täytyy sanoa että hyvän paketin on VKA onnistunut kyhäämään. Varsinkin kun ottaa huomioon mitä kaikkea paskaa markkinoilla liikkuu, ja puolustaudu DVD:n alhaisen hinnan, niin voisi sanoa että tuo on ihan pakkohankinta kaikille itsepuolustuslajien harrastajille.

Onko tuo siis suunnattu IP-harrastajille vai voiko ns. maallikkokin, vaikka henkilö joka voi työssään joutua kohtaamaan väkivaltaa (esim. sairaanhoitaja), kostua tuosta jotakin?

gid sanoi:
Onko tuo siis suunnattu IP-harrastajille vai voiko ns. maallikkokin, vaikka henkilö joka voi työssään joutua kohtaamaan väkivaltaa (esim. sairaanhoitaja), kostua tuosta jotakin?

Voi, paljonkin

Ei oo kyllä pahan hintanen, ellei noi posti/pakkauskulut oo mitään infernaalisia? Paljonko ne kustantaa suurinpiirtein?

Ensinnäkin kiitoksia tosi paljon positiivisesta palautteesta jota olen saanut foorumeilla ja mailitse. Kiitos myös parannusehdotuksista niille jotka sitä lähettivät, kaikki on kirjattu ylös ja niistä otetaan opiksi tulevaisuuden varalta.

Ei oo kyllä pahan hintanen, ellei noi posti/pakkauskulut oo mitään infernaalisia? Paljonko ne kustantaa suurinpiirtein?

3€ Suomen maassa.

vai voiko ns. maallikkokin, vaikka henkilö joka voi työssään joutua kohtaamaan väkivaltaa (esim. sairaanhoitaja), kostua tuosta jotakin?

Olen hieman yllättynyt, että aika monen mielestä paketista saa paljonkin irti ihminen joka ei harjoittele kamppailulajeja mutta kohtaa aggressiivisia ihmisiä esim. työtehtävissään. Pitää kuitenkin muistaa, että esim. sairaanhoitaja tai poliisi kohtaavat kovin erilaisissa tilanteissa ja erilaisilla eväillä/tavoitteilla niitä asiakkaitaan. Eli ne ongelmat ja tavoitteet pitää osata suhteuttaa DVD:n opetusmateriaaliin. Toivottavasti jos sellainen ihminen ei harjoittele mitään itsepuolustusta saa tästä DVD:n de-eskalointi osiosta jotain irti ja vielä parempi jos hän saa kipinän edes kokeilla itsepuolustuksen harjoittelua.

Tänään tuli postissa levy ja mielenkiintoista katsottavaa se oli. Ei ollu kuitenkaan pahan hintanen niin suosittelen kyllä muillekin asiasta kiinnostuneille.

Sopii vaan miettiä mitä naapurit miettivät kun näin perjantai-iltana tulee helvetinmoista "VITUN HOMO" jne. huutoa mun kämpästä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom