SUPERCARB 1kg -40%

Punttisalit Espoossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mkuikka
  • Aloitettu Aloitettu
Moi espoolaiset!

Olen muuttamassa sinne kesän lopulla ja kaipailisin vinkkejä Espoon punteista. Kriteereinä tuiki tavallinen ja perinteinen punttis, jossa on rento ilmapiiri ja opiskelijaystävälliset hinnat sekä hyvät aukioloajat :)
Kiitän!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tosiaan, Espoo on iso alue ja liikkuminen kaupunginosien välillä haastavaa, ellei ole omaa autoa. Espoo tavallaan koostuu viidestä keskikokoisesta kaupungista ja ~ kolmesta pienestä, joiden välissä on rakentamatonta tai harvaanrakennettua aluetta.

Fit1 on varmasti edullisin, ellet pääse johonkin opiskelijamestan kuntosaliin. Olen kuullut huhua Otaniemessä opiskelleilta, että on joku opiskelijakunnan puoli-ilmainen kuntosali. Fit1:lla on salit Leppävaarassa, Matinkylässä sekä Espoon keskuksessa, maksaa 20€/kk. Käyn itse Leppävaaran salilla, ja se on etenkin n. klo 15-19 aivan täynnä. Siksi käyn lähinnä arkiaamuisin tai viikonloppupäivisin, jolloin salille mahtuu mukavasti. Ainoa miinus ilmastoinnin puuttuminen, eikä salilla pyörivät edellisen vastaajan sanoin "cityirmat ja -ilpot" häiritse ainakaan minua, ehkä korkeintaan aiheuttaa minulle hyväntahtoista hymynkaretta. Mutta pääasia, että tulevat salille ja tekevät jotain, eivätkä makaa himassa.
Käväisin kerran myös Fit1:n Espoon Keskuksen salilla, vaikutti kans ihan kivalta paikalta, tosin aika paljon sattui sielläkin olemaan väkeä silloin lauantaipäivänä joskus keväällä.

Muista ei ole kokemusta.

Moi,

Minnepäin Espoota olet muuttamassa? Jos muutat matinkylän lähistölle, niin niittykummusta löytyy sellainen kuin Classic Gym, joka on K-supermarketin yhteydessä. Hyvä sali, halvat kk-maksut eikä kovin ruuhkaista, taitaa jopa löytyä joku arvostelu ihan täältä pakkiksen sivuilta, jonka Mika on kirjoittanut. Itse käyn siellä, suosittelen lämpimästi.

- - - Updated - - -

Moi,

Hyvä sali, halvat kk-maksut eikä kovin ruuhkaista, taitaa jopa löytyä joku arvostelu ihan täältä pakkiksen sivuilta, jonka Mika on kirjoittanut. Itse käyn siellä, suosittelen lämpimästi.
Korjaan Mike.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom