Tosiaan, Espoo on iso alue ja liikkuminen kaupunginosien välillä haastavaa, ellei ole omaa autoa. Espoo tavallaan koostuu viidestä keskikokoisesta kaupungista ja ~ kolmesta pienestä, joiden välissä on rakentamatonta tai harvaanrakennettua aluetta.
Fit1 on varmasti edullisin, ellet pääse johonkin opiskelijamestan kuntosaliin. Olen kuullut huhua Otaniemessä opiskelleilta, että on joku opiskelijakunnan puoli-ilmainen kuntosali. Fit1:lla on salit Leppävaarassa, Matinkylässä sekä Espoon keskuksessa, maksaa 20€/kk. Käyn itse Leppävaaran salilla, ja se on etenkin n. klo 15-19 aivan täynnä. Siksi käyn lähinnä arkiaamuisin tai viikonloppupäivisin, jolloin salille mahtuu mukavasti. Ainoa miinus ilmastoinnin puuttuminen, eikä salilla pyörivät edellisen vastaajan sanoin "cityirmat ja -ilpot" häiritse ainakaan minua, ehkä korkeintaan aiheuttaa minulle hyväntahtoista hymynkaretta. Mutta pääasia, että tulevat salille ja tekevät jotain, eivätkä makaa himassa.
Käväisin kerran myös Fit1:n Espoon Keskuksen salilla, vaikutti kans ihan kivalta paikalta, tosin aika paljon sattui sielläkin olemaan väkeä silloin lauantaipäivänä joskus keväällä.
Muista ei ole kokemusta.