Punttimimmit ja moottoripyörä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hei.

Toisessa ketjussa huomasin, etten olekaan ainoa punttimimmi, kenellä on moottoripyörä. Aivan mahtava harrastus tuo moottoripyöräily!

Itselläni on ollut A-kortti syksystä 2011, ja alla yhä ensipyöräni Kawasaki ER-6n vm. 2007. Kymppitonni ajokaudessa olen suurinpiirtein ajanut. Enimmäkseen asiointiajoa (satoi tai satoi...), mutta myös joskus huvin vuoksi pieniä mutkateitä sekä joitain kertoja kesässä pidempää matkaa (yleensä sekin pienempiä mutkateitä). Viime elokuussa kävin myös ensimmäistä kertaa radalla, ja kyllä tänä kesänä täytyy mennä uudestaan ratailemaan. :)

Mites muut mimmit? Miten kauan pyörä ollut, millainen ja kuinka paljon ajelet ja missä? :)

Minä en voisi kuvitellakaan, että moottoripyöräilystä luopuisin, se on vaan niin upea harrastus! <3

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
vielä (!) ei ole omaa pyörää eikä korttia. mutta mies hommasi viime kesänä ja kyllähän siinä itsekin innostui :D heti kun vaan rahat antaa myöden ni varmasti hommaan kortin ja pyörän <3

Mun piti 2005 ajaa siskon kanssa kortti, mutta en silloin raaskinut. Nyt kun noita tämän päivän hintoja vertaa siihen päivää niin ihan pikkusen ottaa päähän :wall:

Mutta heti kun pussi antaa myöden tai hinnat tulee alas niin ajan kyllä kortin ja ostan mopon :) Suzuki GSX-R tai joku vastaava olisi mun mielestä ihan hauska peli.

Mulla on ollut oma pyörä aina mopoajoista lähtien, eli tämä on nyt 11. kesä tämän hienon harrastuksen parissa. Ajelin itsekin aiemmin paljon kadulla, ja 15tkm kesään oli oma ennätys muutama vuosi sitten. 2011 kävin kuitenkin ensimmäistä kertaa kokeilemassa ajamista radalla, ja sen jälkeen katuajo alkoi pikkuhiljaa jäädä. Viime syksynä ostin sitten ihan oikean kilvettömän ratapyörän, Honda CBR 600RR -07, ja sen kanssa kierrän nyt ratapäiviä hyvinkin aktiivisesti :)

Millä radalla olet kesänalle käynyt ajamassa? Oletko suunnitellut vielä, minne seuraavaksi menet?
Laita ihmeessä vaikka yksityisviestiä, jos haluat jutella aiheesta enemmän! :)

Mulla ollut kortti ja pyörä vuodesta 2007 lähtien. Alotin kevyellä (kun ei ikäkään silloin muuhun riittänyt) ja vuodesta 2011 ollut tuo nykyinen Er-6n :) Pienelle kuskille pieni pyörä :D Ajoja on ollu vaihtelevasti ja joinakin kesinä tosi vähän, mutta nyt enenevissä määrin, kun on oikein päässyt ajamisen makuun. Joku päivä vielä pistän isomman pärrän, mutta nyt ei rahatilannekaan sitä salli.

Minä ajoin kortin viime vuonna keväällä, sitä ennen istuin monta vuotta miehen tarakalla, ennenkuin alkoi poltella päästä itekin puikkoihin. Mies sitten opetti kortin, ja nyt on alla vähän harvinaisempi ja klassisempi Suzuki, GR650 vm. -83 punamustalla värityksellä.

Tarkoitus on tehdä tästä museopeli, niin pääsee vähän vähemmällä rahalla. Ajot on lähinnä hyötyajoa, töihin ja kauppaan. Ja viikonloppusin "ihan pienellä lenkillä vaan" -ajoja, yhtäkkiä oletkin kotona vasta kuudelta illalla... :face: :hyper:

Tää on mulle just sopiva pyörä, tehoja on niin että pysyy liikenteessä helposti mukana, käsiteltävyys ja keveys on kuitenkin 400 kuutioisen oloista. :)

Ja punttailun aloitin siks, että saisin nostettua ton pyörän ylös. No, sehän nousi tekniikan avulla jo kolmannella yrityksellä. Yllätin kuitenkin itseni jatkamasta tätä punttiharrastusta tavoitteen saavutettuanikin...:D

Mulla kymmenes vuosi takana ajoa. Alla on viimeiset vuodet ollu Suzuki GSX 650 F -08. Joka vuosi ajelen pohjoisessa, Norjassa jne. Ja tuli ajettua rautaperseajokin joitakin vuosia sitten. Euroopan reissusta haaveilen kunhan rahatilanne antaa periksi. Viime vuodet oon lähinnä yksikseni ajellut, ajokaveri kuoli muutama vuosi sitten.
Mp messut jokavuotinen käyntikohde :)

Jaaahas! Likoillekki tullu oma mopoketju. Mahtavaa! :)

Itellä oli kymmenes kausi kakspyöräsen puikoissa. :) Aina siis 16-kesäisestä asti tullu mopon kanssa hääräiltyä. Alan hommia tehny työkseni neljä kesää, joten senkin takia nämä yksilöt lähellä sydäntä. Tällä hetkellä ajelen Kawan seiskapätkällä, mutta haaveissa hommata litranen lintta (ko tottunu liian hyvälle). Jospa tässä sais parin vuoden sisään sellasenki laitettua. :)

Vaikutusalueena ja tukikohtana toimii tällä hetkellä Oulu. Tänä kesänä tuli kyllä turhan vähän kilsoja, mutta korjattakoon tämäkin virhe sitten ens vuonna. Euroopan reissua harkitaan het ko alla on isompi pyörä. :D

Kevytmoottoripyörä kortti ajettu 16 vuotiaana, mut omaa kevaria ja motskaria ei nuorempana köyhänä opiskelijana ollut vara hankkia. Miehen kyydissä istunu pari vuotta ja kesäkuussa 2013 tuli sit oma H-D Sporster 1200 pihaan ( huomenlahjana):hyper:. Silläpä sit ajeltu pari kesää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huokaus... Saittepa tuntemaan itseni tooooosi vanhaksi!
Joo, ostin ensimmäiseni 1978 ja ajellut siitä lähtien, nyt 7. mp alla, Suzuki gsxr 1000.

Ajoin aikuisella iällä kortin, kesällä 2010.
Tällä hetkellä mulla on Triumph Daytona 955i.
Tänä kesänä tuli vähän päälle 1000 km ajettua, oli muka aluksi liian kylmä ja sitten liian kuuma :D
Toivottavasti ens kesänä sitten enemmän!

Seitsemän vuotta moottoripyöräilyä takana vaikka kortin sain jo aikapäiviä sitten (silloin kun sitä ei tarvinnut edes erikseen ajaa :D), tällä hetkellä alla kuusisatainen gikseri ja tallissa projektina kawasakiwanhus :) Viime vuonna tuli ajettua noin 15 000 kilsaa, Euroopan reissusta ratailuun. Tänä vuonna olisi kiva ajaa taas joku pikku reissu ja päästä ainakin kerran radalle paahtamaan :rock:

Olen moottoripyöräillyt noin 9 vuotta. Pyörinä ollut Kawasaki ER-5, Honda Hornet, Yamaha XJR 1300 (lempipyörä!), Kawasaki KLR250 enduro mikä oli kyllä lähinnä tallissa :p Työmatkoja ajelin useat vuodet täällä Englannissa vuoden ympäri, usein kaatosateessa koska ei ollut autoa... ja ralleissa tuli käytyä kesäisin. Viisi vuotta sitten ajelin yksikseen Suomeen ja takas tulin pikkusisko 'tarakalla'. Se oli hauska reissu! Nyt ei ole pyörää, sillä juuri myin tuon XJR:n, mutta mies opiskelee moottoripyörämekaanikoksi eli ei tässä kauaa mene kun löytyy taas joku. Haluisin huvin vuoksi enskan katurenkailla.

Täältäkin löytyy yksi! Kohta seitsemän vuotta harrastusta takana, 16-vuotiaana ajoin kortin ja perin siskon pyörän osakäyttöön. Yamaha SR125, ihana, rakas ensipyörä - ketterä ja kevyt cruiser, ikää löytyin mutta luotettava peli tuo om vieläkin. Nyt ajokauden alkua odottelee syksyllä ostamani Honda Shadow VT600, vm.89, eli itseäni kokeneempi kumppani kyseessä. Pari lenkkiä ehdittiin syksyllä heittämään, ja nyt ei malta odottaa että lumet sulaisi... :)

Tämä tapaus vei sydämeni ensimmäisellä kunnon ajolla, yllättävän keveä ajaa, ja meillä synkkasi heti loistavasti.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom