Punttimimmien osion säännöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darvi
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Mike nainen vai eikö Miken säännöt koske Mikeä itseään?

Enkä tarkoita nyt moderointia tai valvontaa, vaan ihan keskusteluihin osallistumista. Kysynpä vain, joten ei tartte vetää herneitä nenään. :)

Mietin kans ihan samaa. Yhteen ketjuunkin (olisko ollut "täydellinen peppu") alkoi myös muut miespuoliset vastaamaan, sen jälkeen kun mikekin sinne kirjoitteli. En itsekään meinannut aluks huomata, että se on mimmien puolella.

No jos mä olisin Mike niin tottakai mäkin antaisin itselleni oikeudet olla mimmien palstalla hieman juttelemas. :dance: Sehän nyt on ilmiselvä homma näin kollina. :hyper:

Mut jos nyt asiaa puhutaan, niin on se vittu vaikeeta jos ei tajuu et sivujen omistaja/pää ylläpitäjä ei saisi vaikuttaa mimmien sivuilla laisinkaan. Sehän on miltei pakko olla niin sivujen käytännön asioita ajatellen..

ja jännintä, että täällä on taas puolustelukomitea valmiudessa, vaikka Mike hoiti jo homman itse hyvin himaan kertomalla miten homma menee.

Mäkin haluun kommentoida mimmien puolella jos mikekin saa kommentoida!! Epistä!!

whine.jpg

ja jännintä, että täällä on taas puolustelukomitea valmiudessa, vaikka Mike hoiti jo homman itse hyvin himaan kertomalla miten homma menee.
Nuoleskelulla varmistellaan sitä, ettei omia viestejä poistella. Lajityypillistä käyttäytymistä.

Nuoleskelulla varmistellaan sitä, ettei omia viestejä poistella. Lajityypillistä käyttäytymistä.
Perusteletko miten on mahdollista, että esim julkaistuissa kuvaketjuissa on ihan vitusti negatiivista, eikä niitä poisteta? Kiukutteletko nyt vain siksi, kun sait simppelin vastauksen kysymykseesi?

En mä siellä kovinkaan usein kirjoita. Yleensä vain tärkeissä jutuissa tai korjaan jotain todella isoa epäkohtaa tai sitten ilmoitusluontoisissa asioissa.

En nyt oikeastaan välitä ottaa kantaa tähän keskusteluun ,mutta pistipä silmään....
"täydellinen peppu"-ketjuun viitaten -> kröhöm, mun peppu nyt varmaan kuuluu sitten noihin todella isoihin epäkohtiin :D :lol2:

Eikö pakkiksen säännöissäkin ole jotakin modejen absoluuttisesta vallasta, tai näin ainakin muistelen:D

Kerran postasin vahingossa punttimimmien puolelle. Tämä tapahtui siten, että oli kaksi lähestulkoon samanlaista trediä siellä ja kaikkien puolella. Viestini poistui hyvin nopeasti ja sitten huomasinkin, että meni väärään trediin :D

Perusteletko miten on mahdollista, että esim julkaistuissa kuvaketjuissa on ihan vitusti negatiivista, eikä niitä poisteta? Kiukutteletko nyt vain siksi, kun sait simppelin vastauksen kysymykseesi?
Ei oo näkynynnä perusteluja. Taas tuota perinteistä paskapuhetta, kunhan vain vittuillaan.

Back
Ylös Bottom