Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Normal
Valmistun parin kuukauden sisällä oikeustieteen maisteriksi ja työtilanne stressaa todella paljon. Työpaikkoja vastavalmistuneille on tarjolla vähän, ja kilpailu on kovaa enkä edes itse koe olevani huonoimmasta päästä :( Muistan kuinka meille ekoina vuosina kerrottiin tarinoita kuinka meidät haetaan koulunpenkiltä 5000 € ++ töihin ja itse saa valita juuri sen työn mitä haluaakin tehdä... Jostain syystä (pelkkä lama vai oliko tuo vaan puhetta kulissit on tuon suhteen sortuneet...Onkos täällä muita samojen valmistumisongelmien kanssa painivia?
Valmistun parin kuukauden sisällä oikeustieteen maisteriksi ja työtilanne stressaa todella paljon. Työpaikkoja vastavalmistuneille on tarjolla vähän, ja kilpailu on kovaa enkä edes itse koe olevani huonoimmasta päästä :( Muistan kuinka meille ekoina vuosina kerrottiin tarinoita kuinka meidät haetaan koulunpenkiltä 5000 € ++ töihin ja itse saa valita juuri sen työn mitä haluaakin tehdä... Jostain syystä (pelkkä lama vai oliko tuo vaan puhetta kulissit on tuon suhteen sortuneet...
Onkos täällä muita samojen valmistumisongelmien kanssa painivia?