Peruskoulun jälkeen ravintola-alan koulussa 3 vuotta valmistuen kokiksi. Sen jälkeen muutama vuosi miettimistä sen suhteen mitä elämältään haluaa erilaisten duunien ohessa. Piti mennä ravintola-alan pimeiden keikkahommien, lihakaupan, kaupan kassan hommien kautta ennenkuin keksin, että lähden opiskelemaan taloushallinnon tradenomiksi. Suoritin sen tutkinnon reilusti alle kolmessa vuodessa. Opiskelun ohessa olin töissä numeropalvelussa. Ennenkuin valmistuin menin töihin verohallintoon ja tällä hetkellä muutaman mutkan kautta olen päätynyt henkilöstöhallinnon esimiestehtäviin tuohon Aalto-korkeakoulusäätiön kylkeen. Olen työn ohessa opiskellut talousjohtamista ja syksyllä aloittelen varmaan taas jotakin opintoa.
Tykkään kouluttaa itseäni jatkuvasti ja pitää itseni näin kilpailukykyisenä työmarkkinoilla. Pidän työstäni, mutta en tiedä haluanko tehdä sitä ikuisesti. Välillä nousee pintaan haaveet jostain muusta ammatista, joita on aikoinaan ajatuksissaan pyöritellyt, mutta saa nyt nähdä voimistuuko nuo ajatukset koskaan niin paljon, että alkaisi tekemään jotakin ratkaisuja myös asioiden suhteen.