GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

PunttiJuniorit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Sain mielestäni ihan TOSI hauskan idean, niin täytyypä koittaa josko joku teistä ottaa osaa tähän :D
Tarkoituksena olis, että jokainen jolta löytyy\joka haluaa, niin uppais tänne kuvan itsestään Juniorina! Teinikuvatkin käy, jos ne eroavat huomattavasti mimmien nykyisestä ulkonäöstä :)

Threadin aloittajana postaan tietnkin ensimmäiset kuvat ja postaankin heti kaksin kappalein, eli bon apetit! Juniori-Ipana ja Teini-Ipana vuosimalia 2005. Junnu kuvassa olen se vasemman puoleinen räkänokka ;)

Nyt mimmit rohkeasti mukaan! Jos tää threadi saa tuulta siipien alle, mä perustan seuraavaksi hirviögallerian! :hyvä:

(mulla on liikaa aikaa, mä tiedän sen) :lol2:

Liitteet

• twohotchics.webp
    twohotchics.webp
    44,2 KB · Katsottu: 217
  • NewHair.webp
    NewHair.webp
    57,6 KB · Katsottu: 226
pitää minunki sitten vissiin lisätä kuva :D

siinä heti sannuli (ehkä jotain) 3v, 5v ja 16v

Liitteet

• 039.webp
    039.webp
    46 KB · Katsottu: 143
  • 059.webp
    059.webp
    53,6 KB · Katsottu: 148
  • 083.webp
    083.webp
    52,2 KB · Katsottu: 224
Hei loistava idea! Nyt täytyy vaan taikoa tuo printteri skannaamaan, sen kuulema pitäisi onnistua.. (:käsi:) Kylläpä ihmiset sitten muuttuu.. ei tule monesti ajateltua että kaikki ollaan joskus oltu kakaroita.:D

Hah! pisti näköjään hymiöksi tuohon edelliseen viestiin kun oli kaksoispiste ja sulkumerkki. En ikinä käyttäis just tätä: :)

Niitä kuvia..
- Uwish 6-7v. lasten uima-altaassa jossain päin Ruotsia
- Uwish 3.lk koulukuvassa
- Uwish 13v. mökillä
- Uwish lakkiaiskuvassa (painoa sinä aamuna 63kg! Olipahan järkevä laihdutus! :eek:)

Miten hemmetissä noihin on eksynyt vaaleanpunaisia vaatteita.. Ei helevata..:lol2:

Liitteet

• vedessäcropattu.webp
    vedessäcropattu.webp
    30,6 KB · Katsottu: 213
  • anne_koulukuva_pienempi.webp
    anne_koulukuva_pienempi.webp
    5,2 KB · Katsottu: 1 162
  • anne_pitkulainen.webp
    anne_pitkulainen.webp
    49,8 KB · Katsottu: 260
  • yo_pienempi.webp
    yo_pienempi.webp
    6,2 KB · Katsottu: 1 205
laitetaas tänne vielä tälläinen tästä-kaikki-alkoi-kuva :) Tässä kuvassa mut on vangittu keinuun jouluna -87 ja sisko nauttii vapaudestaan kiusaamalla vankia.

Selkeästikin pikku apina-Hanna (aka. minä) siinä kuvassa miettii, että "kyllä sitä nyt naurattaa, mutta odotappa, kun äiti joutuu leikkamaan noi sun asentamat papiljotit sun päästä, niin HAHAA! KOHTA EI OO SULLAKAAN ENÄÄ TUKKAA, MITÄ LEIKATA!"

Hirveesti on muuten simpanssin näköä, katsokaa vaikka noita korvia!!

Liitteet

• beibit.webp
    beibit.webp
    27,4 KB · Katsottu: 209
- Uwish 6-7v. lasten uima-altaassa jossain päin Ruotsia

Sullahan on ihan selkee six-päkki tossa kuvassa! :D tietty jo penskana syöny kilokaupalla raejuustoa :)

Sullahan on ihan selkee six-päkki tossa kuvassa! :D tietty jo penskana syöny kilokaupalla raejuustoa :)
Joo, oli, ei o enää!:D Sitä se puissa kiipeily teettää. :rolleyes: Lapsena muistan syöneeni lähinnä maksalaatikkoa.. (no ei, meidän aitillä oli kyllä tapana laittaa ihan tuoreista aineksista joka päivä.. mutta silti söin paljon sitä maksalaatikkoa, ja rasiallinen meni kerralla jo alta kouluikäisenä:D )

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Toisessa kuvassa n. 14-15v. ja toisessa ihan pikkanen vielä. Huomaa tosta toisen kuvan ilmeestä etten pitänyt koulukuvista.

Liitteet

• mealil.webp
    mealil.webp
    41,9 KB · Katsottu: 190
Ja tässä vielä blondiversio teinimeahista. Taisin olla just 16 täyttämässä. Sori epäselvä kuva:D

Ja nyt sitten ollaan tummia:)

Näytätpä hurjan tutulta tuossa 14-15v kuvassa. Ehkä mä olen tuntenut sun kauan kadoksissa olleen kaksoissiskosi joskus "nuoruudessani"... Taidettiin pelata sen kanssa futista samassa joukkueessa ;)

Näytätpä hurjan tutulta tuossa 14-15v kuvassa. Ehkä mä olen tuntenut sun kauan kadoksissa olleen kaksoissiskosi joskus "nuoruudessani"... Taidettiin pelata sen kanssa futista samassa joukkueessa ;)
Aijjaaa, hassua:D Mä en kyllä ole ainakaan pelannut futista ja siskoja ei tietääkseni löydy:lol2:

Aijjaaa, hassua:D Mä en kyllä ole ainakaan pelannut futista ja siskoja ei tietääkseni löydy:lol2:

no ei tietenkään löydy siskoa!! Eihän se sitten oliskaan kadoksissa oleva kaksoissisko :hyper:

katos katos. Sit vaan ensvuoden suomen hupi-malli haussa ohjelmaan!

Suositut

Back
Ylös Bottom