Puntti Valtonen

Tietääkö kukaan Puntti Valtosen tuloksia tai mitä lajia
hän edes harrasti. Eilen Kuutamolla-ohjelmassa juontaja sanoi, että mies
olisi ollut voimanostaja. Vahvan ja ison näköinen kaveri kyllä on.

Voimanostossa ainakin kisasi ja vähän huumorimielellä välillä. Muistan kun sillä oli naisten korkokenkenkä messissä yksissä kisoissa, sitä se sitten haistoi ennen nostoa. Toimi ilmeisesti kuten ammoniakki, ainakin rähinää riitti :D

edit: tai ei sittenkään, kukahan vittu se nyt oli, joku samantyyppinen nimi ja samannäköinen ukkokin.

edit 2: siis tämä haistelija oli Tukki Pasanen, mikä ei kyllä kuulosta edes mun korvaan Puntti Valtoselta, pitäis varmaan hommata itelle uus muistikortti päähän.

Mike sanoi:
Voimanostossa ainakin kisasi ja vähän huumorimielellä välillä. Muistan kun sillä oli naisten korkokenkenkä messissä yksissä kisoissa, sitä se sitten haistoi ennen nostoa. Toimi ilmeisesti kuten ammoniakki, ainakin rähinää riitti :D

edit: tai ei sittenkään, kukahan vittu se nyt oli, joku samantyyppinen nimi ja samannäköinen ukkokin.

edit 2: siis tämä haistelija oli Tukki Pasanen, mikä ei kyllä kuulosta edes mun korvaan Puntti Valtoselta, pitäis varmaan hommata itelle uus muistikortti päähän.

Olen nähnyt kyseisen tyypin nostavan kisoissa. Pitää paikkansa, että mies nuuhkaili naisten korkokenkää ennen nostoa. Huhun olen kuullut, että vaimo olisi potkinut miehen joskus pellolle ja siksi haistelee kenkää, että saa lisäraivoa. En sitten tiedä pitääkö huhu paikkansa.

IsoDino sanoi:
Olen nähnyt kyseisen tyypin nostavan kisoissa. Pitää paikkansa, että mies nuuhkaili naisten korkokenkää ennen nostoa. Huhun olen kuullut, että vaimo olisi potkinut miehen joskus pellolle ja siksi haistelee kenkää, että saa lisäraivoa. En sitten tiedä pitääkö huhu paikkansa.
Tai sitten se on sama kaveri kun käy nuuhkimassa naisten pyöränsatuloita stokkan edustalla. Taisin nähdä kyseisen kaverin poliisi-tv:ssä. Sen kaverin lempinimi oli tosin "penkki" Koistinen.

IsoDino sanoi:

Tukki Pasanen on huumorimies ja tarinaniskijä vailla vertaa. Jopa SM:n otti kengän mukaan nuuhkittavaksi, eli huumori riitti isommissakin skaboissa. Ja katsomossa oli hauskaa...!

Puntti Valtonen...monipuolinen mies. Näyttelee nykyään, soittanut jopa Juice Leskisen bändissä (Juice Leskinen Grand Slam, muistaakseni) kitaraa.

Sai käsittääkseni puntti-nimen juuri kys. bändissä.

Uskoakseni on tainnut vain harrastella ihan salilla lajia. Seuraava pätkä on tästä Seuran jutusta, josta voisi päätellä, ettei tuo ihan kilpatasoista ole välttämättä ollut.

– Nostelin painoja vuoden verran aktiivisesti ja kehityin nopeasti. Kaverini Heinosen Simppu keksi lauseen: ”Puntti, kävelevä tunkki”. Lempinimi on seurannut minua siitä asti. Ehkä se on kuvastanut tätä hoikkaa olemustani. Vain isä ja äiti käyttävät nykyään oikeaa nimeäni. Kuulemani mukaan se on Hannu.

Proteos sanoi:
Tai sitten se on sama kaveri kun käy nuuhkimassa naisten pyöränsatuloita stokkan edustalla.

:offtopic: Entinen työkaveri tiesi kertoa että jos oikein nopeasti menee haistamaan niin kerkeää haistaa *itun. :thumbs:

Puntti reenaa vieläkin ja tempaa 120 kg, ellei enemmänkin. Työnnössä tulee suorille 140 kg.

Puntti Valtonen on ihan hyvä näyttelijä, varsinkin elokuvassa Emmauksen tie vetää hyvän roolin :thumbs:

Back
Ylös Bottom