Pumping Iron DVD myyntiin Suomessa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Filmifriikin sivuilta voi tilata ennakkoon Pumping Iron - The 25th Anniversary Special Edition DVD:n!!!
Ilmestyy 19.1.2004 kauppaan ja voi jo nyt ennakkotilata 29,9euron hintaa.Taidankin tilata omani heti!:thumbs: :5:

Laskeeko toi hinta vai onko se niin legendaarinen että on ylikallis loppuelämän?

Originally posted by Aku-A
Laskeeko toi hinta vai onko se niin legendaarinen että on ylikallis loppuelämän?

no ei tuo mun mielestä nyt mikään "hirveän" kallis ole..maksaahan ne "normaalitkin" leffat suurinpiirtein ton verran..:nolo:

no niin no...Onhan musiikki deeveedeetkin suurinpiirtein ton hintasia.En minä maksais mistään elokuvasta yli 15€.

Originally posted by Aku-A
no niin no...Onhan musiikki deeveedeetkin suurinpiirtein ton hintasia.En minä maksais mistään elokuvasta yli 15€.

kyllä hyvistä dvd elokuvista voi just ja just maksaa sen 30egee..;)

Jos ei ujostele tilata ulkomailta, löytyy dvd
myös playn valikoimista hintaan 14,99 £ rahteineen.

Euroopan rahassa lienee hinta noin 21 rahaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Galileo
Jos ei ujostele tilata ulkomailta, löytyy dvd
myös playn valikoimista hintaan 14,99 £ rahteineen.

Euroopan rahassa lienee hinta noin 21 rahaa.

Ja paljonkas tulee hintaa, kun lisätään postarit päälle?(en pääse itse katsomaan kun en tiedä mistä liikkeestä puhut)
ei minun mielestä kyllä mikään vakavasti harkittava vaihtoehto noilla hinnoilla.:down:

Olen tilannut lähes kaikki DVD-leffani tuolta play.comista. Luotettava toimitus ja yleensä nopeakin. Hinnat halpoja ja uutuudet tulee nopeemmin myyntiin kuin suomessa.

HOHOHOO!! Imuroin leffan päivässä eikä tarvinnut maksaa tota 30€.

Täältä www.cd-wow.com tilasin itselleni ja serkulle joululahjaksi Two Towers EE:n.

Ilman postikuluja kahdeksassa päivässä postilaatikkoon. :thumbs:

Edit: Ja jos hintaa vertaa vaikka tuossa Two Towerssissa niin Playssa 23.99 £ ja CD-Wowissa 19.99 £...

Suositut

Back
Ylös Bottom