Puma Create

Osallistuin ihan läpäl tommoseen Puman järjestämään skabaan, jossa piti suunnitella niiden uudelle tuoksulle pakkaus. No jotenkin himmeellä munkilla pääsin finaaliin, eli 10 parhaan joukkoon, reilun 4000 osallistujan joukosta:hyper: Finaali on nyt käynnissä, joten kannattaa käydä äänestämässä mu... omaa suosikkia osoitteessa http://www.pumacreate.fi/finalists.php Ei tartte olla mikään Sherlock Holmes, että bongaatte meikäläisen työn sieltä :D

Laitoinpa ääneni sulle. Aikamoista kuraa suurin osa, sulla sentään silmää ja taitoa designissä.

Edit: ei sittenkään mitään

Onhan tossa muutama ihan oikeasti hyväkin. Jos katsotaan niitä 3d paketteja eikä 2d kuvaa: kenen töissä onnistuu graafinen esitys ja haluttu yritysilme ilman karkeita virheitä/kyseenalaisia ratkaisuja. Niin että puma voisi ihan oikeasti tota pakettia käyttää. Tuotesuunnittelun raatimme valitsi kolme parasta jos suluissa olevat ovat puolikkaita: (Markus N, paras design mutta väärä yritysilme), (Tuukka M, karmea toteutus, kiva idea), Johannes M ja Niina V.

Muille reputus :)

Jep. Eri asia on sit se, hakeeko ne siinä nimenomaan perus pumailmettä, vai ei. Nii ja toihan on siis sellanen ylimääränen hiha, mikä tulee siihen varsinaisen pakkauksen päälle. Eli mä ainaki lähin sellaselle linjalle, että ku tuotteelle on jo valmiks suunniteltu tietty imago (mm. rutistuneen öljyvärituubin muotonen pullo) ni suunnittelin ton pahvikuoren siihen vaan semmoseks extramausteeks, joka kuitenki tukee koko homman teemaa, eli luovuutta, taiteellisuutta ja kuitenkin sporttista meininkiä. Eli en yrittänytkään tehdä mitään perustylsää pumakamaa, kuten useimmat noista.

Kiitos muuten kaikille tähän mennessä äänestäneille! Ihan hyvässä nosteessa toi mun työ on ollu. Pakkiksen joukkovoima jyrää. Ja kaikkihan on tietenkin vilpittömästi sitä mieltä, että mun työ on noista paras :D

Mutta vielä on matkaa kärkeen. Torstaihin asti äänestysaikaa :)

Jep. Eri asia on sit se, hakeeko ne siinä nimenomaan perus pumailmettä, vai ei. Nii ja toihan on siis sellanen ylimääränen hiha, mikä tulee siihen varsinaisen pakkauksen päälle. Eli mä ainaki lähin sellaselle linjalle, että ku tuotteelle on jo valmiks suunniteltu tietty imago (mm. rutistuneen öljyvärituubin muotonen pullo) ni suunnittelin ton pahvikuoren siihen vaan semmoseks extramausteeks, joka kuitenki tukee koko homman teemaa, eli luovuutta, taiteellisuutta ja kuitenkin sporttista meininkiä. Eli en yrittänytkään tehdä mitään perustylsää pumakamaa, kuten useimmat noista.

Juu, no siinä tapauksessa toi toimii ehdottomasti parhaiten. Mä luulin ekana, et toi on siinä itse pakkauksen kuvana. Silloin se ei olis ollut paras. Tuo tulee siihen oman pakkauksen päälle, jos siis oikein ymmärsin. Onks se sellasta "mattapintasta" pahvia vai kiiltävää, tiedätkö? Väri toimii varmasti tosi hyvin. Paremmin vielä, jos on sellasta karheaa pahvia. Idea on loistava, kun ymmärsin et se ei oo varsinainen pakkaus. Pitää käydä äänestämässä.:thumbs:

Siitä ei oo tietoa, onko kiiltävää vai mattapintaista pahvia :) Veikkaisin kuitenkin, että semmosta lievästi kiiltävää, kuten noi pakkaukset tavallisesti on. Yleensä kaikissa printtituotteissa värit näyttävät paremmilta kiiltävällä pinnalla.

Hyvää duunii jätkät! Enää ei oo paljoo matkaa kärkeen. Mutta älkäähän vielä lopettako äänestämistä, näitte jo vaivaa ku avasitte tän tredin ni on enää pikkuvaiva pyörähtää tuolla kilpailusivuilla :)

Ei kiinnosta vittuakaan koko skaba, joten annoin työllesi kybän ja muille ykkösen.

Oli oikeasti komean näköinen tuo teikäläisen väsäämä kuva, joten annettiin ääni. Tulos nousi sen jälkeen 0,1 pistettä :D

Jees, hyvältä näyttää, kiitti äänistä! Nyt vaan vakiinnutetaan paikka ykkösenä! Ei anneta enää kaverin tehdä ruotseja ja tulla rinnalle ja ohi loppuvaiheessa:D

6.16 => 6.19 :) Ja ihan rehellisestikin sanottuna tuo tekeleesi on kyllä noista paras. Myös se Johannes M ja Teemu H:n tekeleet oli mielestäni ihan onnistuneita.

Joo, mut kyl se vaa niin on, että ei tollasta skabaa voita jos ei vähän haali äänestäjiä:) Mutta hyvä, että porukka oikeasti pitää työstä, niin saan öisin unta :D

Pisteet sun työlles tuli laitettua.
Monennella sijalla olit ennen pakkikselle linkittämistä vai linkititkö ihan samantien?:D

Back
Ylös Bottom