Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säästä rahas. Ihan hömpänpömppää on. Jos haluat hifistellä, niin hifistele ravinnolla.Olisin kysellyt mielipiteitä ja kokemuksianne erilaisista kuureista, luontaistuotteista tai lisäravinteista....
Suositteluja, varoituksia, esimerkkejä vaikutuksesta kehoonne
Kiitos. Mielenkiintoa ois kokeilla, mutta onkohan ne sittenki ihan hömpänpömppää..
Juo kahvii, nuku hyvät yöunet, ja joitain auttaa vähähiilihydraattinen ruokavalio. Tosin itseäni tuo jälkimmäinen väsyttää, enemmän kuin piristää.Niin mäkin olen ajatellu juu...
Sit välil kumminki kuulee "kuin hyvältä ja energiseltä tuntuu puhdistuskuurin jälkeen.."
Mulla ei ole tarve pudottaa painoa, lähinnä olenki ton energisyyden perässä :D
Sekös on sitten terveellistä, että suoli ei toimi? Mua oikeesti ihmetyttää nää paastot, kun ei niissä ole mitään järkeä.Kaveri joi jonkun puhdistuskuuri litkun jokunen aika sitten taas. Kyllä se aina kehuu, että tulee jotenkin kevyt tai "puhdas" olo kun saa kaiken ryönän ulos suolistosta.. Kakkosella joutuu vaan kuuleemma istuu usein ja kauan :D En tiedä sitten kuinka kauan se hyvä olo sitten kestää..
Itse en ole noita kokeillut. Mulle riitti kun maistoin sitä litkua, ei hyvää..
Joo, tätä mä ajan kans takaa. Jos se nyt yleensäkään on sit niin ihanaa olla syömättä normaalia ruokaa, ei musta ainakaan.Jees. Toi mun kommentti siis oli paastoihin liittyen. Noista detox-tyyppisistä en tiedä mitään. Mutta vaikka siitä tulisikin hyvä olo, niin ei se nyt vissiin kauan kestä, kun ei niitä kauan käytetä? Joten miksi vaivautua?
En tarkoittanut sulle kohdistaa mitenkään. Tarkotin vaan just että kun sanoit, että kakkosta sai vääntää, niin en tiedä onko se tervettä. Eikö se ole normaalia että kakkonen tulee helposti ja jopa useamman kerran päivässä.Juu ja mun vastaus oli shrimpille, mutta kerkesit väliin Ja mun kommentit siis pohjautuu kaverin kertomaan itse kun noita en ole kokeillut. Aloittaja kun kaipasi muiden kokemuksia ja mielipiteitä näistä litkuista..
Mutta vähän asiaa sivuten, katsoin jonkun dokkarin mimmistä joka oli koukussa suolihuuhteluun.. Siinäkin kyllä lääkärit puhuivat noista suoliston bakteereista eivätkä suositelleen suolihuuhtelua, että itsekkään en kyllä tuolle linjalle lähtisi.
Anteeksi, jos teksi on sekavaa, olen hyvin hyvin väsynyt..
Edit: mä oon ihan ylihidas, taas siellä ollaan jo väliin kirjoteltu :D
Vaikee kuvitella että tuommoisesta vois olla minkään maailman hyötyä. Ihan mutuilua, faktaa tai kokemusta ei ole.Siis lähinnä halusin kuulla ajatuksia tollasee muutaman päivän puhdistukuuriin, missä EI muuteta ruokavaliota ollenkaa....
Ei mitään mielenkiintoa mehupaastoihin sun muihin.