SUPERCARB 1kg -40%

Pudotussarjat

Nitskun vastauksesta tohon smith-kyselyyn tuli mieleen että teettekö harjoitettavaa lihasryhmää kohden yhden vai useamman pudotussarjan? Vaikka jos sen yhdenkin tekee kunnolla niin ei toista samanlaista perään jaksa.
Teen yleensä pudotussarjan kahdella vähennyksellä ja täytyy sanoa, että ehdottomasti paras "erikoistekniikka" jolla saa kunnon poltteen aikaiseksi! :p

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Olen tehnyt pudotussarjoja jalkaprässissä, vipunostoissa, hauiskäännöissä, jalkahauiksissa, penkkipunnerruksessa, pohkeille, joissain ojentajaliikkeissä jne. Pudotukset olen aina jättänyt kunkin lihasryhmän viimeisen harjoitteen viimeiseen sarjaan. Pudotuksissa 2-3 vähennystä. Ehdottomasti raakaa tohua, hirvittävä pumppi. En kuitenkaan harrasta usein, ehkä n. joka 4. tai 5. treeni, ja nykyään vain "pikkuliikkeissä".

Pahimpia kokemuksia ovat olleet jalkaprässin ja penkin pudotukset, pienemmissä liikkeissä ei kuitenkaan taju ihan niin herkästi lähde. Nyt en ole kyllä em. liikkeissä harrastanut enää vuosiin, kun treenailen yksikseni, ja se painojen pudottelu ainakin minusta vaatii vähän sellaista "silmää", että levyjä irrottava tuntee nostajan, ja osaa vaikka ottaa vähän sovittua enemmän/vähemmän irti. Mutta oi niitä aikoja... Täytyisi päästä samaan intensiteettiin tuossa jalkatreenissä taas vähitellen, kun paikat alkaa olla kunnossa.

Mulla kuuluu kanssa erikoistekniikat ohjelmaan 3. viikolla kun ohjelmani on jaksotettu 4. viikon systeemeihin. Ja se 4. viikko on tarkoitus olla kevyt mutta kun ei millään malttais tehä pienemmillä painoilla pitkää sarjaa!
Kyllä se happi meinaa loppua ja pyörryttää kun tekee jaloille pudotussarjoja kun muutenkin jalkatreeni saa aikaan pahoinvointia jossain määrin kun puristaa itestään kaikki mehut irti :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Nyt kun on ollut tuo treenikaveri käytettävissä on tullut tehtyä vähennyksiäkin ainakin pääliikkeissä (ei pään liikkeissä kuitenkaan :p )
Maksimissaan 2 vähennystä, vähän vaihdellen joko ekassa kovassa sarjassa puristaen, jolloin toinen on sitten hieman pienemmillä painoilla tehty puhtaampi pitkä sarja, tai sitten toisinpäin.
Kevyellä viikolla ei vähennyksiä, pelkkää kaunista ja puhdasta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom