• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Pt Oulusta

Kaupunki
Muhos
Moikka!

Mulla on nyt sellainen tilanne, että yhteistyö mun pt:n kanssa päättyi yllättäin, ja tarvisin tilalle uuden.

Tarjontaa tuntuu olevan todella paljon, ja tuntuu lähes mahdottomalta tehtävältä löytää omiin tarpeisiini sopiva, jonka kanssa vielä kemiatkin kohtaisi.

Hakusessa olisi siis henkilö, jolla on kokemusta jo pitkältä ajalta. Mielellään mies, koska jostain syystä tulen paremmin juttuun miesten kanssa. Semmonen, joka tuntee turvalliset tekniikat, joka näkee mihin toinen pystyy, joka osaa motivoida treeneissä niin että se viimeinenkin toisto tulee.
Olen tehnyt voimanostotyyppistä harjoittelua. Voimaa ja lihasta ois hakusessa.
(sivuhuomautus: crossfit kiinnostaa)

Onko olemassa mitään sivustoa, missä olisi listattuna eri paikkakuntien pt:itä ja missä olisi heidän esittelyitään?

Eli ehdotuksia otetaan vastaan!

(Salitaustaa mulla on useita vuosia on-off tyylillä. Reilun vuoden olen treenannut tosissaan.
Aloitin yhteistyön edellisen pt:n kanssa viime vuoden lokakuussa. Saatiin mielestäni tosi hyvin tuloksia aikaiseksi. Treeni kulki, ruoka ja uni maistui, lihakset ja voimat kasvoi ja rasvaa paloi.
Sitten tuli kesä ja pt jäi kesälomalle. Hän oli kaksi kuukautta lomalla, kunnes salin kautta (minkä palkkalistoilla hän oli) kuulin, että hän ei ole tulossa enää takaisin.
Ensin ajattelin että eihän sen välttämättä tarvitse tarkoittaa meidän yhteistyön päättymistä, vaikka hän ei salin nimiin enää töitä teekään, mutta en minä oikeastaan halua jatkaa ihmisen kanssa, joka jätti minut mitään sanomatta. :(
Mulla on tosi ristiriitaiset tunteet, koska olo on petetty ja jätetty, mutta tykkäsin mun pt:stä ihan tosi paljon.)

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Kuvauksesta päätellen osaan sanoa kenestä PT:stä on kyse. :D Mutta en osaa nyt vinkata oikein ketään PT:tä. Ainut joka tuli mieleen taitaa asua vähän kauempana kuin Oulu.

Kaupunki
Muhos
Löysin uuden pt:n. Sovittiin eka tapaaminen syyskuun alkuun. Sitten hän perui ja sanoi että seuraavan kerran onnistuu vasta kuukauden päästä. Ajattelin että kuukausi ei ole paha aika odottaa, jos siitä kehittyy pitkäaikainen yhteistyö. Kolme kertaa laitoin hänelle viestiä aiheesta, mutta mitään vastausta ei tullut, joten totesin että pitäköön tunkkinsa. :kakka:

Nyt löysin kolmannen koutsin. Kerroin hänelle näistä kahdesta aikaisemmasta ja se repesi nauramaan ihan täysillä, että mistä sä löydät näitä tyyppejä?! :nolo:
Kolmas kerta toden sanoo. Tää on toivottavasti hyvä valmentaja. Ainakin sillä on referenssit (ja hinta!:eek:) kohdallaan. Kokemusta on, titteleitä on ja oma salikin sillä on. Lisäksi vaikuttais olevan aika loistava tyyppi ja yhtä innoissaan tästä hommasta kuin minäkin. :oujee: