Psychobilly

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teumu-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko pakkiksella muita kyseisen genren kuuntelijoita?

Jos minkäänlainen mutkatukka-meininki uppoaa jollakin tasolla, suosittelen tutustumaan :)

Ohessa muutama ralli, ylhäällä hieman uudempaa ja alhaalla hieman vanhempaa psykoa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuttua juttua. :rock:

Metalli vei miehen aikoinaan, kylläkin mennessään. The Cramps ja The Meteors, nyt ensin tulivat omista nuoruusvuosista mieleen. Kauhun suurkuluttajana, Psycho kyllä sanoituksineen putoaa hyvin.

Tuttua juttua. :rock:

Metalli vei miehen aikoinaan, kylläkin mennessään. The Cramps ja The Meteors, nyt ensin tulivat omista nuoruusvuosista mieleen. Kauhun suurkuluttajana, Psycho kyllä sanoituksineen putoaa hyvin.

Itsekin siirryin muutama vuosi takaperin lähes tyystin metallin pariin, ja nyt kun mainitsit niin The Meteors unohtui tyystin listalta!
Käväisin viime vuonna mulkoilemassa kyseisen pumpun Sandels Rockissa, oli kyllä vieläkin ihan ok meno päällä pojilla.

Harrastin tuossa hieman salapoliisityötä ja havaitsin että täällähän on jonkin verran vanhojakin ketjuja kaikenlaisesta punk/rock hulabaloosta. Oliskohan ihan karmee homma jos kaikki ketjut yhdistäisi tai tekisi tästä ketjusta semmosen minne voi postata kaikkea aihetta sivuavaa, tulevista keikoista uusiin- ja vanhoihin levyihin?

Vähän osviittaa minkälaista musiikkia oli mielessä:

Kuuntelen jonkin verran. Lähinnä vaan muutamaa bändiä tosin ja tätä aika kaupallisen kuuloista osastoo, eli juurikin tätä The Creepshow:ta ja Horrorpopsia. Tällänen kun Ghoultown on tosi kova kans, mutta se ei välttis oo ihan Psychobillyä, vaan labeloivat ittensä tälläiseksi kun "Hellbilly". Sekamelska kaikesta länkkärimeininkin, horrorpunkin ja heavyn väliltä:

Pitäs kyllä perehtyy enemmän.

ois kyllä j3pa ihan kiva jos säki lopettasit sen piikittelyn tähän, eka tuo ihannefysiikka threadi ja nyt tämä :) mä en oo syy sun seksuaaliseen suuntautumiseen, joten molemmat jättää tän gay piikittelyn, ok?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
on muuten suht hirveetä kuraa. ei pahalla
Mielipiteeseen on aina oikeus, mutta sitten on tilanteita jolloin sitä ei varsinaisesti pyydetä, tai tarvitse kertoa. Tämänkin aiheen tarkoitus oli kerätä samanhenkisiä tyyppejä ja biisejä samaan paikkaan. Missään vaiheessa keskustelua ei varsinaisesti tuoda esille kysymystä "pidätkö sinä psychobillystä? / kerro mielipiteesi psychosta".

Joo meikään kans menee eniten psychobilly tyyppinen agressiivisemman pään tärinä. Joskus aina osuu keikoillekin.

Toihan on ton Creepshown:n alkuperäsen laulajagimman pikkusysteri toi Sarah Sin/Blackwood ja kuulostaa siis melki samalta. Hoilannu jo sitäpaitti kahella levyllä....

No, mun korvaan kuulostaa nää gimmat niin samalta, ni mulle on siis ihan sama.... Tosin tän uuden levyn piisit ei enää materiaalina vedä vertoja kahen ekan lätyn tuotoksille. Mun mielestä.

No mä oon paljo enempi hevimiehiä, eli esim. toi Ghoultown, minkä laitoinkin tipahtaa paljon paremmin kun ihan perus Psychobilly. Kun siinä on tuota hevielementtiä kans messissä- Tulee vaan kuunneltua kaikkee muutakin välillä, kun täytyy tunnustaa että mun mielestä 98% nykymetallista on aika paskaa.

Mutta esim. tää on ihan kova tosta länsinaapurista, mitä ei oo mainittu. En sitten tiiä mitä Psychobillypuristit diggaa, että onko liian country:ä...

Sit tulee harvoin kuunneltua kaikkee outoo kuten:

Mitä lie "doombillyä"...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom