PS3 ja netti

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
45
Mikähän asetus on mulla vinksallaan...
Eli en pääse pleikan kautta nettiin,enkä saa tehtyä järjestelmäpäivitystä :(

Kun yritän päivittää,niin tulee teksti "verkkoyhteyttä ei voitu luoda.Mene asetukset-->verkkoasetukset ja tarkista asetukset"

Ja sitten kun menen ja tarkistan,niin IP-osoite on se ongelma.Tulee vaan teksti "epäonnistui",ja "yritys hankkia IP-osoite on aikakatkaistu".

Pitäiskö mun itse näppäillä se IP-osoite tonne valikkoon,ja jos pitää,niin mistä mä sen saan...?
huoh.
Minulla on langaton laajakaista,joten voiko siellä olla joku asetus päällä,että en saa IP-osoitetta pleikan käyttöön?

Kiitoksia jo etukäteen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No niin.Löysin sen IP-osoitteen ja näppäilin sen ja samontien ne muutkin asetukset.Nyt se herjaa tämmöstä tekstiä

"Palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtuo virhe.Tämän DNS-virhe(80710102)"

En osaa tuoho verkkohommaan sanoa, mutta voit myös päivittää pleikkarin muistitikulta jos ei homma näytä onnistuvan. Teet muistitikulle PS3-kansion, sen sisään teet UPDATE-kansion ja sinne laitat täältä löytyvän päivityksen. Sitten vaan tikku pleikkariin, järjestelmäpäivitys --> päivitä tallennuslaitteen kautta. Ja nuo kansiot nimet tosiaan isoilla kirjaimilla.

Zone-sarja -42%
Ota se IP osote pleikkarista pois. Eikös se Wlan -reititin anna sille pleikkarille aina tavallaan seuraavan vapaan IP:n kun se yhdistää siihen? Todennäkösesti tukiasemassa ongelma. Tämmöistä mutuilua :)

vähän offtopikkia; pleikka ei vissiin toimi mokkulaneteillä olleskaan?

Kyllä mä pelailin CoD MW2 tossa viime keväänä 5kk mokkulayhteydellä.. Mokkula kiinni pc:ssä ja siitä sillattuna pleikkaan. Vähän lagia mut paremman puutteessa meni.. En kuitenkaan suosittele jos parempi vaihtoehto tarjolla. Isot päivitykset olikin sitte toinen juttu, ne ei onnistunu ikinä.

Pc:n kautta pleikkaan, tai sitten wlan asema jossa on kyseiselle mokkulalle tuki ja sitten vitunmoinen säätö. Itse olen saanut ton wlan aseman kautta toimimaan aina sillontällön, yleensä siten että liitän aseman koneeseen ja käyn sitä sitten säätämään jonka jälkeen netti pelaa. Kuitenkin jos jätän aseman yksikseen pelkän virtapiuhan päähän ja käytän virtaa asemasta pois, asema ei enää tunnista mokkulaa ja nettiyhteyttä ei luoda (ellen taas käytä sitä koneessa kiinni ja säädä asetuksia uudelleen)

Eli helvetin hankalaa, eriasia jos raskit ostaa tollasen ~200e maksavan GlobalSurffer tukiaseman johon lyödään vaan simkortti sisään ja siinä on oma näyttö josta asetukset laitetaan kohdilleen, sillä toimii ihan moitteetta. Itse voisin melkeen sijoittaa jos noi 4g yhteydet alkaa pelaamaan Oulussa kuten luvattiin, pesevät laajakaistat mennen tullen (hinnasta vaan ei ole tietoa)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom