Provinssirock 2006

Provinssiin oon menossa :rock:
Tunnistatte mut siitä että hillun ilman paitaa ja yritän kaikkia muijia:D
HIMin ainut festarikeikka kesällä :rock:

Hellion sanoi:
Jaha, Korn peruutti. Pissa.

Eipä tuolle voi mitään kun Jonathan Davis joutui sairaalaan.

Itsekin ajattelin lähteä tuonne rellestämään, mutta rupesi tässä mietityttämään, että mitähän syömistä sinne kannattaisi ottaa mukaan.
Teltassa ajattelin yöpyä, eikä minkäänlaisia keittovälineitäkään ole, joten hyvin säilyvää safkaa pitäisi olla.
Viime vuonna raahasin mukaan ison kasan tonnikalaa, mutta tänä vuonna en samaa virhettä aio tehdä...oli nimittäin aika helvetin raskasta kantaa laukkua, joka oli täynnä tunapurkkeja :(
Joten onkos ehdotuksia?

Olisiko ideaa ottaa mukaan pari kiloa maapähkinöitä ja mussutella ne menemään viikonlopun aikana. Siitä saisi ihan kivasti energiaa ja mukana tulisi muutama gramma proteiiniakin :D

Laaksonen sanoi:
Viime vuonna raahasin mukaan ison kasan tonnikalaa, mutta tänä vuonna en samaa virhettä aio tehdä...oli nimittäin aika helvetin raskasta kantaa laukkua, joka oli täynnä tunapurkkeja :(
Eikös tuo ole hyvä vaan. Etenet vielä askelkyykyillä, niin tulee viikonlopun aikana vedettyä hc-jalkatreeni :)

En mä ainakaan aio roudata mitään evästä, kyllä yhen viikonlopun voi vetää festarimäiskeitä.

Hellion sanoi:
Eikös tuo ole hyvä vaan. Etenet vielä askelkyykyillä, niin tulee viikonlopun aikana vedettyä hc-jalkatreeni :)

En mä ainakaan aio roudata mitään evästä, kyllä yhen viikonlopun voi vetää festarimäiskeitä.
En ajatellutkaan asiaa tuolta kannalta...ihmekkään kun etureiskat tuntui viime provinssin aikana niin kasvaneen :rolleyes:

In flames korvaa Kornin sunnuntaina. Jos olisin provinssiin menossa niin hyvä uutinen tämä olisi ollut.

Ei vaan mahda flamesia enää Unholy alliance kiertueen jälkeen pariin vuoteen suomen kamaralla nähdä. Senverta ahkeraan on suomessa viime aikoina kierrellyt. Harmmittavasti vaan eteläsuomessa niin ei itse ole päässyt ko. bändiä omin silmin todistamaan.

Oi oi kun oli reissu :D

Alice in Chains veti ehdottomasti parhaan keikan omaan makuun. Ei voinut kun ihmetellä kun omasta mielestä uusi vokalisti täytti Laynen saappaat todella hyvin. :thumbs:

andor sanoi:
Mitä biisejä In Flames soitti? Oisko netissä listaa tai kenelläkään muistissa?

In Flames veti todella hyvän keikan. Biisilista muistaakseni seuraavanlainen.

Quiet Place
Pinball Map
Leeches
System
Colony
Joku biisi Jester Race levyltä
Behind Space
Come Clarity
Scream
Only for The Week
Cloud Connected
Trigger
Take This Life
My Sweet Shadow

Muistaakseni tosta puuttu vielä yksi Come Clarity biisin jälkeen mutta en muista mikä.

Back
Ylös Bottom